What a happy day

Tror det er noe gitaristen hører hver eneste dag for det har blitt en sånn deilig ting å si og kjenne på hver dag.

Mitt nye favorittuttrykk rett og slett 🙂 “What a happy day”

 

Vi har vært ute hele dagen, akkurat kommet inn

Vi har kosa oss og jobba i hagen med mage deilige små pauser med påfyll

av frech juice og kaffe med en melkeskvett

Sol og fint nesten hele dagen, smurte på faktor 50 for sikkerhetsskyld, er man vassekte

nordlending så er man :

Men du jeg oppdaget noe spennende i dag, noe som heter “grounding”

Det er gjort endel forskning på det og det ser ut til å virke veldig bra på hele kroppen

så gitaristen kommer til å høre mye om det fremover, han har jo nesten can mag eller hva det

helter på det med ph etter at jeg snuste opp alt som var verdt å vite om det

I alle fall i dag starta jeg med grounding. Hadde for det meste skoene av ute i hele dag så jeg

har sand mellom alle tærne, tror det er på tide med et bad når sant skal sies og det skal det jo

På tide å lete frem badeanda

Du kan se en video om grounding her. Jeg tror ikke på alt honkaponka men noe mener jeg kan være

viktig å få med seg, som som grounding:

Dessuten skader det ikke å prøve noe nytt som ikke koster en eneste krone

Det som koster kroner derimot er dette:

Kom varer fra Meny i dag, gjett en gang hvem som har bunkra opp

med appelsinjuice med fruktkjøtt og smoothie

Vi tok handlinga til 17 mai likegreit nå

3 kaker: peanøttsjokokake, torsdagkake med krem og frukt og en kransekake.

Både englebassen og meg hadde kjøpt toast, så nå blir det frokostoast hver dag fremover

og det er ganske digg 😀

 

Vi skal grille biff og fritere kyllingfilet på 17.mai, gleder meg 🙂

Fremover blir det varmere, kanskje shortsen må frem, who knows.

 

Nå skal jeg stupe i badet. For en vakker dag det har vært.

En sliten, fornøyd liten(relativt liten) kropp med et smil om munnen, hva er bedre enn det?

 

Skal du prøve grounding?

 

 

 

7 kommentarer
    1. må bare smile når jeg leser dine innlegg ,og så deilig å være ute en hel dag :=) jeg starta dagen med full vinter,jeg har vært hos fysio og hatt styrketrening og nå har jeg fyr i peisen :=) sko må jeg ha på meg ,etter opperasjonen i desember der ortopeten sagde av meg hælen og skrudde den på igjen i en litt annen stilling,det er så vondt å gå uten ( men fikk en tilpasse såle hos fysioterapauten i dag,håper det blir bedre å gå med den i skoa,skulle bruke den hele tiden,men inne i huset går jeg i slippersa,det går greit,men uten sko går ikke nei

      1. Dt ble liksom vinter flere steder nå. Her snødde det litt men var varmegrader så ingenting la seg. Vet du man kan likegodt bare sitte med beina i gresset eller jorden eller sitte på bakken, behøver ikke gå. Små 20 minutter hver dag 🙂 Verdt å prøve <3

    2. Jeg tipper på at det ikke er en liten kakebit igjen på 17. mai 😀 FOR tidlig søs, dere har handlet for tidlig. Dette skulle kommet fredag ettermiddag. Eller du må få engelen til å gjemme disse tingene for deg. Jeg stoler mer på henne enn deg og gitaristen når det gjelder å holde seg UNNA sånne godsaker 😀 Ha-ha. Si det til engelen du 😀 hva jeg har sagt… Kos dere uansett <3 Grounding er vel verdt å prøve for en gladfølelse uansett.

      1. Da kjenner du ikke gitaristen! Er det en som spiser kaker så er det ham hahahaha Vi lager første kaka i morgen sånn at vi har noe å kose oss med noen dager, det hjelper nok litt? hahaha ja skal si det til henne <3 Tusen takk 🙂 Det er gjort endel forskning på grounding med bra resultater og uansett som du sier er det en gladfølelse 🙂 <3

    3. Her var det mat i skapet ditt ja! Det er visst bare å glede seg til kaker og kos! Nei, jeg har vel egentlig ikke prøvd det det med å gjøre sånne growndinger bevisst, men ubevisst kanskje! Ha en vakker kveld. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg