Vi skal bli shitload rike!!

Reklame | Lady August Art

og det passer bra ettersom det er minus på kontoen og en dullion dager til pæng som vi sier i nord.

Helga har vært fin, full av englebasser <3 To av dem kom i går og lagde verdens beste italienske kjøttboller i saus fra skratch, fyttiskjiten det var godt! Jeg elsker englebassene, alle sammen <3

 

Men det var ikke det jeg skulle fortelle, det jeg skulle si er at vi blir rike.

Jeg vet ikke om du har hørt om NFT’er? Tror det er det det heter. Det er slike figurer man kjøper på nett og så er de bare et bilde på nett om du skjønner.

Største englebassen viste noen slike til gitaristen. Jeg skjønte egentlig ikke hva de snakket om, det jeg skjønte var han her:

Han hadde nemlig sjekket hva de ble solgt for, og det var oppe i millioner kroner!!

Tenk det du! Gitaristen har hatt dollartegn i øynene hele ettermiddagen alt.

Jeg skal i alle fall fylle opp småsnopskuffen om det blir masse pæng av de nettfigurene for den er nemlig helt slunken, nærmest grisetom

Gitaristen har satt meg i tegning hele kvelden i dag og sikkert det neste halve året. Her skal det tegnes. Flaks jeg liker å tegne men nok om det.

 

Har solgt mitt første orginale oljemaleri i dag! Det skal pakkes og er snart på vei til sitt nye hjem <3  Har fått mange forespørsler om oljemalerier men har ikke klart å selge et eneste frem til nå. De er liksom gullungene om du skjønner? Well jeg vet at det får et godt hjem og det er det aller viktigste så fra nå av kan det hende det kommer ett og annet for salg, kanskje 🙂 Begynner jo å få mange og jeg har rett og slett ikke plass til alt, sånn er det bare 🙂 Og på toppen elsker jeg jo å male så det ble hele tiden flere 🙂

Her er bildet som er solgt:

Har kjøpt inn noen flere rammer så skal nok lage noe lignende etterhvert, OM jeg får tid ettersom tiden er litt bundet opp til de NFT’ene 😉

Gratulerer til ny eier foresten <3

Glemte å fortelle at vi fikk inn nye bilder i går

Så det er bare å rope ut om du behøver noe som kan muntre deg litt opp eller du trenger en gave til noen du er veldig glad i eller en gave til deg selv.

 

Her kan du se de 2 forskjellige motivene:

Begge finnes i størrelse 50×100 cm og 70×100 cm og de har et opplag på 20 pr. størrelse,

så dette er noe ikke “alle” har på veggen 🙂

Man blir kanskje litt glad av å se på dem? Det sier i alle fall de fleste nye eierne av disse <3

Det er så utrolig koselig å høre og da blir jeg glad. TAKK

 

Vel folkens, gjett hva jeg skal nå eller

Tegne såklart, Dette blir GØY 😀 Wish me luck fordi jeg tror på en måte jeg trenger det hahaha

Oi det kommer snart et nytt glassmotiv, har jobbet med det en dullion timer men nå er det snart helt klart så det er bare å følge med <3 De bildene over har jeg inne nå og kan sende ut fort, bare å rope ut 🙂

 

Har du hørt om NFT’er?

Visste du at Instagram skal lage en funksjon slik at man kan bruke sine NFT’er som bilde?

 

 

Tusen takk for besøket og velkommen igjen 🙂 OG Gooood helg <3

10 kommentarer
    1. Jeg er så glad du selger det du lager! Såååå moro du kan leve av dette 😘Jeg tør aldri verden gjøre noe med sånne nettpenger 😲God klem til verdens fineste søs 🥰

      1. Kan jo ikke akkurat leve av det hahaha men det håper jeg at jeg en dag kan 🙂 Det er ikke nettpenger, det er “kunst” som man har på nett, som et lite bilde. Skjønner det ikke helt men morsomt å prøve 🙂 Tipper jeg er like blakk neste måned som denne men da skal jeg begynne å dyrke litt i hage og DET gleder jeg meg til <3 Stooor god klæm <3

    2. Flott at noen kjøper det du lager. Håper det fortsetter. Tror nok at det vil komme masse penger på din konto snart, intet er bedre enn det. Nå har jeg endelig vasket opp og vaska vasken på badet. Vil prøve og dusje på vanlig måte, ute skinner våren. Den er litt langt unna enda men bare vent om noen uker.. Fint at dagene er blitt lengere. Måtte ta meg en pause fra all vaskinga. Det blir en stille helg, en sykkeltur tar jeg nok. Godt at barna dine er gode kokker – gode vaner gir gode dager. Skal få dose nr 3 til tirsdag. De har flyttet hele greia fra Drammenshallen til tomt lokale som vinmonopolet hadde før. Men nå er det klart for siste økt med vasking. Ha en fin dag.

      1. 🙂 takk 🙂 Så flink du er! Jeg har vaska bittelitt i dag (måtte bevege meg litt for man blir så stiv i nakken når man tegner hele tiden) Jaaa til vår, håper den kommer grisefort. Ha en super kveld 🙂

      1. Hei på deg Lene og tuuusen takk! <3 <3 <3 Ja det er så utrolig koselig at folk liker så godt det jeg lager, det er jo fantastisk og jeg blir så glad! Ha en super kveld, her holder englebassen på med å gjøre klart til grand prix eller noe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg