Utendørsdusj i bare nettoen :)

Reklame | Lady August

Kjære dagbok (setter på reklame for sikkerhetsskyld, selv om jeg ikke tror det er det)

 

I dag har jeg bare hatt en ting inni bollen; utedusj

Tenk det å kunne dusje ute fra det blir frostfritt med isvann og høre fuglene synge og nyte frisk luft.

 

Når det kommer en viktig tanke inni planeten min, er det som om den smitter for alle andre får også høre om den

Foresten gitaristen kan nesten alt som er å vite om ph nå foresten og i dag kom han hjem med økologisk mørk sjokolade

uten sukker!

Kunne fortalt ham det på forhånd (hvis han hadde spurt), det der smaker møkk!

Nok om det 🙂

 

Jeg dusjer jo hver dag inne med isvann

men å kunne stå ute under åpen himmel og dusje, det er tingen det, det er jeg nesten bombesikker på 😀

Det er store helsegevinster på å dusje i isvann etter hva jeg har skjønt. Cellene våre skal kunne produsere varme men siden vi alltid har det passe varmt begynner mitrokondiene som er inni cellene våre og bli slappe(nesten som meg når jeg skal trene, hver celle nekter) så cellene kan ikke lenger gjøre jobben sin.

Med isdusjing blir det lagd nye celler som kan produsere varme og de ødelagte blir vekk. (sikkert derfor isbadere kan være lenge ute i iskaldt vann, fordi de har mange fungerende celler som produserer varme) og man blir friskere og slankere på toppen av det hele om jeg har forstått det rett.

Isdusjing og isbad er for vikinger. Ville ikke anbefalt det for syke folk såklart, selv om det er kanskje da man behøver det mest men snakk med legen, han vet hva kroppen din tåler, eller burde vite i alle fall.

Det er noe med det, overlegen på sykehuset sa at det er mange (leger) der som har begynt med iskalde dusjer og leger pleier ikke akkurat å hoppe ut i nye ting før det er dokumentert i hodet og rumpa 🙂

 

Gleder meg sånn at jeg kan nesten ikke vente på den splitter nye dusjen !

 

 

Eneste er jo at jeg kanskje bør ha ringeklokke oppe ved veien..

Kan jo bli et aldri så lite sjokk for de som runder hushjørnet akkurat når jeg tar min daglige dusj ute i bare nettoen 🙂

 

Heldigvis behøver jeg ikke å bekymre meg, for folk lærer seg nok etterhvert å rope sånn: “er det noen i dusjen?”  😀

Tenkte kanskje ha min under et tre eller noe 😀 Det blir saker det 😀 UTEdusj med bare iskaldt vann 😀

 

Helse her kommer jeg, sier ikke mer 🙂

 

Fant en fin dusj nå, tror det blir den, må bare spare litt først ettersom jeg ble skikkelig blakk rett før jul

Heldigvis er den ikke gribedyr og så er den så fin, akkurat helt passe til meg

Du finner den om du trykker her:

HER

(nix sponsing, bare fordi jeg liker den)

Well well, har drevet og malt litt i dag, startet på et nytt bilde i oljemaling, GØY 😀 og så har jeg jobbet mye med sangteknikk også GØY 😀

Har foresten hatt skikkelig dårlig PH i dag, grisedårlig, kun spist marsipankuler med sjokotrekk hele dagen, det sier seg selv men må jo teste hvilken godsaker som gir god ph Hva gjør man ikke for forskningen, bare nevner det 🙂

 

CU og takk for besøket <3

Her finner du meg (er nesten på hele internett snart):

Nettbutikk: http://ladyaugustshop.com

facebook: https://www.facebook.com/ladyaugustsbutikk

Instagram: https://www.instagram.com/ladyaugust1

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCeLX5nT1Z5UeUEV6sf9s5CQ

 

 

8 kommentarer
    1. Den dusjen var bare knallfin! 🙂 Personlig så liker jeg ikke kalddusjer jeg, enda jeg bader i sjøen fortsatt. Men det er jo noe helt annet! Akkurat nå regner det som bare fa.. og om jeg hadde fått lyst på en kald dusj var det bare å tulle seg ut av teppet her og gå ut på verandaen. Takrenna lekker, så der er det reine dusjen stort sett hele tiden. Kjipe greier. Bråker gjør det også.

      1. Du den badinga di er enda bedre enn kalddusjing altså men kaldusjing er godt nok i massevis. Skulle ønske jeg var like tøff som deg, kanskje en vakker dag 🙂 Åååå jeg elsker å danse i regn, virkelig elsker det men da er det i varmt regn 😀 Her lekker takrenna også Ha en god dag med eller uten pledd <3 stooor klæm <3

    2. Spennende å følge vikingkvinnen! Jeg har omsider fått tak i ph-papir, men har ikke testet spytt eller tiss ennå! Ikke har jeg orket iskald dusj heller, men ser jo at helsegevinsten kan være stor. Dessuten blir sikkert strømregninga mindre! Klem til deg, du herlige humørpille! ❤

      1. 🙂 så bra 🙂 Du vet du hva eller testa urin da jeg sto opp og ph’en var skikkelig dårlig og så uten å spise eller drikke kjørte jeg igjennom 3 runder med Wim hof’s pusteteknikk og så tok jeg en ny test og da var den mørk grønn, altså helt super!! 😀 Well om kalddusjing så bader jeg i varmt vann først hahaha Tusen takk fineste deg og stor god klæm <3 <3

    3. Hva du finner på! Men en ting har du ikke tenkt på, sier jeg som er kona til en rørlegger. Vann ute om vinteren, det fryser det!!!!!! Tror du skal satse på isdusj inne jeg, og så får det bli kalde dusjer ute til sommeren når frosten ikke er der. Men jammen er du en tøffing, det skal du ha. Klemsiklem 🙂

      1. Hahaha jaaa 🙂 Skal bare ha den koblet til når det begynner å bli frostfritt og til frosten kommer igjen, en slange enkelt og greit 🙂 Så tar jeg snøbad og isdusj inne i vintermånedene 🙂 Tusen takk <3 Ha en nydelig dag og stor klæm <3 <3

    4. Fin dusj det der. Du har jo trening i og bade ute så dermed blir en dusj ute bare barnematen. Blir det kaldt kan du jo dusje mellom istappene. Blir det is på gulvet kan du jo bruke svømmeføtter med brodder mens du dusjer. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg