Update

siden endel liker updates

 

Har pensler og alt jeg behøver men ikke tid, snakk om skjit.

Vært i bilen i hele dag for å plukke opp julegaver og masse annet og en 20- kilos sekk med solsikkefrø:

De ekornene eter oss ut av huset snart. Flaks at jeg ikke er så veldig glad i solsikkefrø, hadde vært verre om det hadde vært små marsipangriser

 

Hadde blitt krise i morgen når det er helt tomt for frø. Tenk å være vant til drive-in-lunsj hver dag og så kommer man klar som en

hakkespett for et vidunderlig måltid og så er det bare tomme skall igjen der fra dagen før. Well well nå er det fiksa. 1-0 til meg

 

Har fått malt 20 minutter på maleriet i dag og nå er jeg skikkelig utslitt så vet ikke om det blir mer maling i dag.

I alle fall sånn var det i går:

Har jobbet litt med snuta og øynene i dag + litt pels. Er ikke fornøyd med øynene ennå så det blir en runde eller ti til

Drømte om å male pels natt til i dag, ikke rart for jammen er det mange hår som skal males på og så kom englebassen med et foto av en hund hun lurte på om jeg kunne male! Tror dette blir den første og siste hundemaleriet mitt, om jeg noen gang blir ferdig.

 

Nok om det. Juleforberedelsene går ikke akkurat på skinner. Har ørten maskiner klær midt på stuegulvet som skal brettes og legges på plass

og det kommer til å ta sin tid. Dessuten skulle jeg skifta på senga men orker ikke akkurat nå. Badet skal jo også vaskes men der er jeg skikkelig i gang nå. Har nemlig spruta sånn dosåpe nedi doen så nå skal den få stå og godgjøre seg noen dager mens jeg ladder batteriene for badevask.

 

Må jo også si at jeg har bakt, englebassen og meg, småkaker. Føler et sekund at vi var skikkelig på vei mot et julehjem etter den baksten.

Tok en hel dag å bake ut og steike. Eneste problemet er at kakene er ekstremt gode:

Tror jeg kan ta en til, ikke vits at de blir tørre og uspiselige.

 

Ellers har det ikke skjedd en skjit i dag og endatil er jeg helt utslitt, snakk om altså. Behøver Freie fra å gjøre ingenting snart kjenner jeg.

 

Har du spist opp alle småkakene? (si:ja)

 

CU og tusen takk for besøket og velkommen igjen <3

13 kommentarer
    1. hi hi ,nei vi har ikke spist opp småkakene ,men i morgen skal eg prøve meg på smultringer,så ønsk meg lykke til ,den er ny for meg :=) litt av en sekk du har kjøpt ,ja ekorna setter nok utrolig pris på den serveringen :=) og hunden blir skikkelig fin altså

      1. Ikke? Skal du bake smultringer i morgen, eller spise dem? I alle fall lykke til <3 Ja det er andre 20-kilossekken vi kjøper, de er sultne 🙂 Tusen takk og ha en nydelig kveld <3

          1. Husk å ha et lokk og kanskje et brannteppe, smult er litt skummelt så greit å være førevar 🙂 Tipper det blir å lukte himmelrike hos deg i morgen 😀 Godt at det er flere stede enn her som det er tynt med kaker hahaha

    2. Har ingen småkaker her i huset men mulig jeg kjøper litt til jul men heller mye frukt. Tok en turne med støvsuger og langkost i leiligheten lørdag før jeg dro til snøland. Har fått kalk i hjertet sa legen til meg så jeg må ta det litt med ro. Men skal til undersøkelse på sykehuset i januar. Blir ferdig med gavene i kveld som skal leveres i morgen. Ha en fin dag.

      1. Frukt er sunt og godt, småkaker er ikke sunt men det hjelper ikke jeg spiser til det er tomt likevel. Snøland? Her er det nix snø. Kalk? Det har jeg ikke hørt om før, noe som er vanlig? Meditasjon er bra for hjertet har jeg hørt. Jeg har begynt med det, man skal sitte og ikke gjøre noe og ikke tenke på noe, ikke særlig vanskelig spør du meg 🙂 Så heldig du er som er ferdig, jeg har endel igjen ennå. Ha en fin kveld, eller nå er det jo natt, sove godt og drøm vakre drømmer 🙂

    3. Spist opp hvilke småkaker?? 😂Jeg baker jo ikke… Ikke så glad i heller.. Storkaker derimot, men kremfyll av ulike slag, det liker jeg bedre 😊 Hunden ble veldig fin synes jeg, snuten også ❤

      1. Heldige deg som verken liker å spise de kakene eller bake. Store gode saftige kaker er såklart supergodt noe som minner meg på at jeg må bake snart siden gitaristen har bursdag snart. Tusen, tusen takk søs <3

    4. Gjett om det går unna på kakene her også. Jeg sier at jeg bare skal bake kaker vi liker??? Men er det lurt. De forsvinner jo med en gang. Så vakker hunden blir. Jeg har øvd på hund selv i høst. Vanskelig med all den pelsen og så øynene da. Din blir vakker. Rekker ikke stort selv om dagen, men koser meg. Nå må jeg skrive som bare den for å få kalendeeventyret klart! Klemsiklem😁

      1. Enda godt 😀 Jaaaaa til neste år baker vi bare kaker vi ikke liker så klarer vi hele desember uten kakespising og så kan vi bake 2-3 sorter vi liker og spise dem, genialt! 😀 Tusen takk <3 Har aldri malt hund før så det er litt av en utfordring men gøy og vanskelig 🙂 Har du også malt hund? GØY Kan jeg se den? Dagen suser avgårde her også rekker såvidt å stå opp før det er blitt kveld <3 Lykke til med skrivinga og stooor god klæm <3

        1. Jeg har malt i en i akvarell og en i pastell i høst. Har ikke lagt det ut noe sted, men kan sende deg så du ser. Pelsen er verst!!!! Ute bare regner det, så det er jammen godt vi har noe koselig å holde på med inne, og da smaker det med en kake eller to også. Vi mangler krumkaker, så de skal fikses denne uka, pluss at jeg må spe på med flere sånne brune pinner!!! I går ble det et glass julebrus også, og da ble det ut på tur i regnet på kvelden,for trim må til for å holde høyt blodtrykk unna!!! Klemsiklem:)

          1. Tusen takk for titten, du er skikkelig dyktig <3 Enig pelsen er værst. Spiste småkaker til frokost, digg 😀 Jeg liker ikke krumkaker så jeg er litt heldig for da slipper jeg å lage dem hahaha Har ikke smakt julebrus ennå, smakte deg godt? Gooodklæmme <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg