Update


Ut i hagen å plukke litt kveldsmat

Det er luksus

80 % av gryta fra hagen. Holder på å steike grønnsaker møre i ovnen med olivenolje, flaksalt og kajennepepper

så skal de moses til saus. Sunnere og bedre blir det ikke <3

 

To av englebassene var innom i helga. De har tatt pizzabaking til neste level.

Det blir ikke bedre enn dette her:

Deigen tar 2 dager å lage og det er en app man bruker for å beregne hvor lenge den skal heve i kjøleskapet og i romtemperatur for å bruke opp all gjæra. Begynner å lure på at det er gjær jeg ikke tåler for disse pizzaene likte kroppen min <3

Vi hadde pizza i to dager med italiensk pølse og kjøttdeig og parmaskinke, beste 2 dagene på lenge <3

Kommer nok ikke til å lage pizza hjemme her før jeg har fått spart opp til en sånn pizzaovn og har lært meg deigoppskrifta for det er ingenting som kan måle seg med dette <3

Basilikumblader og olivenolje som topping etter at de er stekt

 

Noe deiligere skal man lete en stund etter <3

 

Uten om det er vi i låtskriving, gleder meg til jeg får noe nytt å bryne meg på å skrive sang og tekst 😀

Foresten er på TikTok, du finner meg her:

Tiktok: https://www.tiktok.com/@ladyaugust390/video/7280989291050847521?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7238874063577089563

og In August sin TikTok finner du her: https://www.tiktok.com/@inaugust.0/video/7280977820443036961?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7238874063577089563

Er du på tiktok?

Liker du pizza?

 

CU skal spise litt sunn mat <3

 

6 kommentarer
    1. pizza er godt og ene sønnen vår er på dette nivået også ,etter jeg fikk hans pizza er liksom ikke mine noe å skrive heim om :=)og så masse deilig som du får høste ,nesten så jeg har lyst til å lage groønnsakshage igjen hi hi ,men dett blir nok ikke det har ikke helse til det og nå har vi sau og geiter rundt oss ,særlig nå på høsten når dei skal gå på alle jorden,og geiitene bryter seg ut ,ser for meg en grønnsakshage med 70 geiter på besøk ha ha

      1. De ungene de er skikkelig flinke 😀 Heldige oss! Min grønnsakshage er enkel, putt plante i jorda + woodchips over og en skvett vann, derfra får de klare seg selv. Oi ja 70 geiter spiser nok opp en grønnsakshage på et blunk. Her har vi besøk av rådyr. Tenkte jeg skulle ta ned flere epler til dem for det liker dem Ha en super dag <3

    2. Merkelig nok så fikk jeg skikkelig lyst på pizza nå, hihi….! De ser kjempegode ut, og ja – jeg liker pizza! Men – på tiktok er jeg ikke…. 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg