Update

Hei alle sammen 🙂

 

Nå er det høst så det holder. Mørkt og det striregner og jeg har fyr i ovnen.

Selv om det ikke er min favorittårstid så må jeg innrømme at det er litt koselig også.

Bandet er i låtskriving og det er alltid så spennende. Vi har bestemt oss for å gå litt tyngre denne gangen.

Vi liker de dype tonene, det røffe så det blir spennende.

Høsten er en fin tid å krype inn i låtsskrivebobla 🙂

 

Vi fikk bilder og video fra bland annet Mette og i går begynte jeg å leke meg med å lage en liten video med snuttene og bildene vi fikk og bilder lagd med AI og sånn ble den videoen (til den nye låta vår Divine Distance):

Det var så GØY å lage at jeg kom meg ikke i seng før det ble tidlig morgen.

Liker du låta? (si:jaaa)

 

Om du behøver meditere litt og kjenne på de gode følelsene så anbefaler jeg deg å se denne videoen.

Jeg elsker den også:

Ellers har jeg begynt å få litt orden i huset. Siden alt på en gang blir uoverkommelig, begynte jeg litt i et hjørne på badet, håper det sprer seg til resten av huset 😉

 

Nå må jeg løpe, takk for besøket og velkommen igjen <3

 

2 kommentarer
    1. Den videoen, både lyst og mørkt, og du har en kul stemme som drar oss opp og ned. Filmen og bildene er kule og jeg føler det er inspirert av en del av dine bilder. Dette er jo internasjonalt stoff. Det røsker noe i meg – another day! Råkult!

      Høsten er fin – fyre i peisen og se på alle de vakre fargene ute 🙂 Lag deg gode dager <3

      1. Tusen takk for en herlig omtale av låta vår Mette! <3 Nå ble jeg glad 😀 Høsten er kakao i en kopp og fyr i ovnen og helt enig, de vakre fargene <3 God klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg