Tomater dyrket i sand

Etter at jeg leste at frø som er plantet i skikkelig dårlig jord aktiverer noe inne i frøet som gjør at planter blir sterkere, måtte jeg prøve såklart 🙂

Jeg brukte ren sand, dårligere jord finnes ikke og hvordan har det gått så langt?

Jeg er litt i sjokk over hvor bra de gror og røttene tyter ut i bunnen

De skal få stå litt til før jeg planter dem om. Jeg tror alle frøene har spirt.

Tomater ompotter jeg når de får ett sett blader til, da er det på tide.

Dette prosjektet er spennende, jeg elsker å teste ut nye ting.

 

Her er det full vinter i dag, sikkert over 10 cm nysnø.

Har du vår? (si:nei)

 

Ha en fiiiin dag <3

11 kommentarer
    1. så herlig ,jeg sette rosa stangselleri ut i drivhuset i dag ,krysser fingrene for att dei tåller det for på kjøkkene ble dei vel tynne og lange ,nå håper jeg att dei vil vokse litt mer sakte :=) og jeg har nok vår her ja ,du kan se det i dagen innlegg :=)

    2. Vinter på tredje dagen og det er helt greit. Nå blir alle så superglade når snøen endelig smelter igjen. Så fine tomater. Ja, vi skal ikke være for “snille” med alt. God helg. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg