Tanntråd på flaske

Hei på dere

I dag kom det 3 pakker fra Wish.

Det var så lugubre fasonger på pakkene at jeg nesten ikke pakka dem opp, men inni var det såklart ting til den forfengelige siden av meg 🙂

Tror jeg har et apparat at hver av alle de har på Wish, nesten som tv-shop, tror jeg hadde det meste derifra også 🙂 Dritfarlig med tv-shop og hjemmeværende husmødre (eller helt sikkert husfedre også) Ikke at jeg akkurat er noen husmor, hadde strøket (og her snakker vi ikke klær) om det hadde vært opptaksprøve til husmorstudiet

 

Det der genet er ikke aktivert hos meg.

well var ikke det jeg skulle si, fikk et apparat, et tanntrådapparat.

Det skal spyle vekk ting mellom tennene. Var veldig spent på om det var kraftig nok

sånn ser det ut og lades med en liten kabel som følger med på pc’n, enkelt og greit

man kan fylle den med fluor eller vann eller hva man vil, eller anbefaler ikke sjokosaus såklart. For å si det sånn, apparatet leverte så det holdt:

Finnes ikke så mye som en bit seigmenn mellom noen tenner mer, tror tilogmed det løsna noe fra middagen forleden dag.

Tror ikke tennene har vært så rene før ikke engang etter rens hos tannlegen

Jammen bra jeg kjøpte dette tanntrådapparatet

Søker du på dette finner du tanntråd på flaske på Wish:

Large Capacity Cordless Water Flosser for tooth , Professional Portable Oral Irrigator Electric Dental Flosser, tooth irrigator, Teeth Cleaner

(min er en slik du holder i hånda som en el-tannbørste og en liten tank på håndtaket)

 

Nix sponsing, bare fordi det fungerer 🙂

 

CU <3

 

8 kommentarer
    1. Hehehhehehehehe nei jeg tror ikke sjokosaus hadde vært tingen selv om det hadde smakt vidunderlig 😀 hihihi herlige tegninger til teksten din, ladyaugust 😀

      Lykke til med tannrenseren din!!!!

      Og ønsker deg en fin fin fredag og helg 😀 klem

      1. Enig, sjokosaus mellom alle tennene er ikke så bra men det smaker sikkert himmelsk 🙂 Tusen takk 😀 Nå har Englebassen også bestilt seg en slik. Goood helg og stor god klæm <3

      1. Ja vet du, hadde en slik spyler for litt over et år siden og det var alltid null hull men så skulle gitaristen flytte og alt ble pakka ned (innerst, bakerst) og vipps fikk jeg en dullion hull igjen, derfor jeg kjøpte denne 🙂 Gooood helg og tusen takk <3 klemme <3

    2. Så veldig effektfullt ut på det øverste bildet der den testes..hehe.. Bra med ting som virker da 🙂 Har lest alle innlegga om dagen..men hatt litt “skrivefri” fra pc.. 🙂 Har du forresten begynt å blogge mer igjen.. ? Hyggelig i såfall.. Klem <3

      1. Ja den funker dunderkrutt, får vaska håret i samme smellen 🙂 Skrivefri kan være bra innimellom 🙂 Nei, ja aner ikke 🙂 Vet ikke helt, skal prøve meg på en video til snart 🙂 Er jo innom her og vipps kom det noen nye innlegg :)Stooor god klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg