Supert triks, advent

Hei på dere

 

Her går livet sin vante gang (ja jeg har fortsatt vondt i ryggen så det er bare å skrive god bedring, kan hende det hjelper)

 

I dag fikk gitaristen en skikkelig strekk som gjorde gruelig vondt så vi skulle

akkurat til å snakke litt om den da jeg bare måtte si noe. (Det hender nemlig at jeg har noe på hjertet som jeg må lufte)

Jeg liker nemlig å starte skravlemaskina og den er neimen ikke like lett å stoppe alltid.

Noen ganger pleier jeg å bestemme meg på forhånd at jeg ikke skal si noe og så plutselig

så starter brødsaksa og alle ordene liksom faller ut som perler på en snor. Shit happens

Det kan være dumt ettersom det i visse situasjoner er lurt å holde munn (snakker av erfaring)

Well var ikke det jeg skulle si. Hadde akkurat sagt det jeg skulle si og så sa jeg litt sånn: Hvor var det du har den strekken, i ryggen?

(er nemlig viktig at samtaler går litt sånn frem og tilbake selv om jeg ikke alltid skjønner vitsen;))

Gitaristen hadde glemt hvor han forstrakk seg fordi jeg snakka så mye! Snakk om flaks, tror jeg kan skravle folk frisk fra nå av. Noen som behøver bli frisk er det bare å pipe på meg 😀

 

Her er foresten årets adventskalender:

 

La ut bilde av den på fb i går og sånn #sjokosulten

Tusen takk for den dere!

Ikke mange facebookere som har godtrua på meg, tror samtlige mente jeg kom til å kverke den kalenderen før 1. desember, snakk om venner, ingen som har troa på meg liksom. Men jeg skal vise dem jeg, har nemlig ikke åpna en eneste luke #flinkesen det er meg 😀

 

Gikk en boks med kjeks og en pakke mokkabønner og noe munngodt med, men jeg holdt ut 😀

Burde vært premie til slike som er så flink som meg <3

 

Wellwell Var foresten på butikken og fikk fatt i adventstjerner, ja 2 stykk. I år bestemte jeg meg for å gå for noen store ettersom jeg mener vi behøver litt ekstra lys og kos. Samme problemet hvert år er den irriterende ledninga og i år er det 2

Men det var da englebassen kom på den geniale løsningen, nemlig stiftepistol og sløyfe

Bare å stifte fast en sløyfe i hjørnene og så binde opp møkka, fint som fy 🙂

 

Oi glemte å si at vi har grilla pølser ute, lagde meg en grill av en gnistfanger noen hadde kasta. Funker dunderkrutt:

og så kosta den null kroner, #gjenbruk er tingen

og når vi snakker om null kroner.. Vi handler på meny.no og kolonial.no, mat levert på døra, genialt men sist vi handlet manglet en eske med mat, nemlig eska med kjøtt og alle som kjenner gitaristen vet at det faller ikke i spesielt god jord.

I stedet for hadde vi fått denne eska:

Gjett de folka som hadde bestilt dette er glad i surkål og syltegurker 10 pakker sur- og rødkål og to store glass sylteagurk. Eneste fine oppi den eska var cheesedoodles. Skjønte jo med en gang at vi måtte bytte eske med den med kjøtt, men gitaristen sa i ettertid at det er første gang han har sett et bittelite tyve-gen i meg….Ja jeg skal være helt ærlig, jeg satte meg rett i sofaen og ønsket at den cheesedoodlesen var min, at den kanskje datt ut av eska.

men jeg heiv meg på telefonen og så kom kolonial med eska med kjøtt noen minutter senere.

Pga covid tar ikke kolonial tilbake varer som er levert feil, så jeg fikk cheesedoodlesen og 10 pakker med surkål + alt oppi eska gratis, snakk om flaks.

Behøver ikke kjøpe surkål til juleribba de neste årene hahahaha

Burgerbrødene var fra Jacobs og de var nydelige, har slutta med de vanlige fra nå av.

 

Det blir jammen meg rotete av å ligge på sofaen og ha ryggvondt, bare nevner det:

Hele huset er totalbomba men jeg har fått opp stjernene og det hjelper litt på humøret.

Lyst til å se hvordan det blir? Vent litt, skal spørre om det er noen som har lyst til å rydde litt så kanskje det blir bra, gardinene må jo også strykes, tvi for ikke å stryke gardiner.

 

Oi må løpe, varene fra kolonial kommer nå og der er det en gris til meg, en deilig marsipangris <3

 

Takk for besøket ov velkommen igjen <3

 

6 kommentarer
    1. Hei på deg. Håper virkelig den ryggen din snart er bra igjen? Og så gitaristen da!!!!! Uff, det er ikke lett med sånt. Men du har jo sjokoladekalender til trøst skjønner jeg. Har du virkelig ikke åpnet en luke? Det står det respekt av. Her er det nesten vårvær i dag, selv med iskald vind. Men det er sånn november ofte er. Jeg får se å få opp farten kjenner jeg, for egentlig har jeg bare lyst til å gjøre ingenting i dag. Noen dager bare er sånn. Klemsklem til deg 🙂

    2. Man bør ta seg til alt som er gratis. Livet er en maraton med utgifter fra start til mål. Det som er gratis må man ta om en bonus. Mye bra mat man kan få levert på døra men det blir mye papir men det blir det vel uansett. Her er alt som vanlig, hjerte spøker litt men ultralyd blir ikke før i januar. Men man kan leve med det. Skal ikke klage for det er mange som har det verre. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg