Sprettrumpe før og etter:

trening.

 

Hei på dere. Noen lurer kanskje på hvordan det går med operasjon sprettrumpe?

Du vil kanskje ikke tro det men det går bra. Har bare feiga ut på en trening til nå

noe som vil si at jeg har vært og trent 3 ganger i uka, hver uke foruten den ene, da trente jeg bare 2.

Slå den du! Jeg føler meg over middels superflink 😀

 

Skal innrømme at det har vært vanskelig å komme ut av senga de fleste dagene, noen dager har jeg faktisk vurdert å bare bli der siden det gjør så vondt. At muskler som er helt åndsfraværende plutselig kan begynne å verke etter trening er for meg et mysterium.

 

I alle fall snakka med mamma på telefonen, hun sa jeg burde ta sånn før og etterbilder, det er jo poppis for mange gjør jo det. Siden det ikke er badedag i dag får jeg ikke tatt noen bilder akkurat nå, så jeg tegna en skisse så kan du se hvordan det ligger an:

Ikke akkurat oppløftende i ordets rette forstand

Well man skal se lyst på livet så jeg tegna en skisse omtrent hvordan jeg vil det skal bli og det er sånn:

Mulig jeg skal forsøke å få den sånn uten den krykka men all hjelp hjelper, ellers så kan jeg jo teipe den opp 😀 Kjenner jeg nesten ikke klarer å vente til den blir sånn 😀

Tenk at bare en tanke kan glede en hel kropp, ganske fantastisk og en viktig påminnelse om at vi må være mer kritisk til hvilken tanker vi lar bollen få jobbe med 🙂

Uten om det tegner jeg MASSE og har masse igjen, skikkelig masse. Men har bestemt meg for å tegne noen timer hver dag for da kommer man i mål til sist. Det er jo nesten som husarbeid, enten kan man ta litt hver dag og ha det ryddig alltid, eller man kan skjiiite i det og ha det bomba hver dag. Valget er ditt. Jeg pleier å gå for den med bomba hver dag 🙂

 

Oi glemte helt å fortelle deg at jeg skal lage nye monoprint, har kjøpt lerret og greier:

6 flunkende nye lerret, det blir 6 nye bilder! Kommer til å kose meg glugg ihjæl.

 

Har en liten ide om hva det første temaet skal være så det er bare å følge med 🙂

Måtte ut å fylle opp småsnopskuffen i går kveld, så den er klar, viktig med noe munngodt når man skal kose seg litt ekstra 🙂

Monoprint krever dagevis med tørking mellom strøkene så man får bare jobbet litt i gangen og det er fint ettersom jeg og teamet mitt jobber med NFT’er for der har jeg endel jobb igjen før jeg er i mål 🙂

 

Well folkens, nå skal jeg kaste meg rundt.

Har du sprettrumpe? (si: NEI)

Synes du monoprint høres spennende ut?

 

Tusen takk for besøket og velkommen igjen <3

4 kommentarer
    1. Husker du DDE? De hadde en slager som het Rompa mi. Tenkte automatisk på den sangen da jeg leste hva du skrev om sprettrumpe. Den siden av kroppen har vi alle, kjekt å ha uansett hva slags navn man bruker. kjært barn har mange navn. Bra det er liv og røre hos dere. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg