Spennende ting på gang

Hei og god helg alle sammen <3

For en deilig dag det har vært i dag med fantastisk vær. Selv om jeg har sittet inne hele dagen smitter været over på humøret, så godt vær gir godt humør og det er da noe 🙂

Er i låtskriving, så min plass i dag har sett sånn ut:

Gitaristen jobber på rommet rett over meg så jeg hører han når jeg har kaffepauser (og snop-pauser, det var tross alt lørdag) 😉

Har fått et vers på plass i dag og låta er hardere enn før men kanon synes jeg så dette er spennende!

Høsten er en skikkelig kreativ tid, fikk lyst til å prøve å legge på struktur før jeg maler. Har noen prøvd det?

Noen triks og tips?

Det er så spennende at jeg gleder meg til jeg skal begynne, men så holder jeg på med låtskriving og det er så gøy det også så jeg skal jobbe låta ferdig først 🙂

 

Riktig god natt alle troll og krokkisser, sov søtt og drøm vakkert <3

 

7 kommentarer
    1. Det jobbes med noter og ord skjønner jeg. Bra det så går tiden raskere. Det er oktober nå og fine farger i skogen. Så nå er det masse liv i skogen nå som det er høstferien. Håper det er mange som barna sine ut i skogen og vekk fra all verdens skjermer noen timer. Skal vel ut i dag men venter besøk så det der er litt kaos. Ha en fin dag.

      1. Så koselig å høre <3 Ja skal rope ut 😀 Det har vært en deilig dag i dag med sol og fin temperatur så dagen har vært tilbrakt i hagen men nå skal jeg stupe inn i låtskriving igjen <3 Klæm og kos deg med kvelden <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg