Sommeren har kommet

Reklame | Lady August Art

 

og jeg svetter som en sil. I dag skulle det egentlig regne men neida, skikkelig varmt.

Englebassen har vært på ferie og passet hest så jeg måtte trene styrketrening med gutta. Det gikk greit for de var ybergreie 🙂

Fikk besøk av 2 av de andre englebassene i helga så vi spilte diskgolf flere dager på rad. Testa Nesodden og Ås denne gangen. Vi var innom Langhus og der så det yberbra ut, bare at man må ha app og bestille time så vi fikk ikke spilt der

Vi har alle hatt en enorm fremgang og treffer mye mer nå:

Foruten at gitaristen absolutt må gå foran i løypa og er som en magnet på diskene. Han holdt på å få den i planeten

en haug med ganger, faktisk nesten 3 ganger på en post, det er nok rekord.

 

Åsløypa ga ca 6000 skritt i terreng, fin trening når man har det så gøy at man ikke merker at man trener 🙂

Hadde noen runder hvor vi mått lete etter diskene og la andre gå forbi oss, shit happens, men vi fant alle <3

På Langhus er det mange vann man skal skyte over, tror jeg tar med badedrakt dit 🙂

Her hjemme vokser og gror det så det holder. Reddikene er på størrelse med golfballer og smaker himmelsk

Det jeg bruker mye av har jeg i plantekasser rett utenfor kjøkkenet:

Har fått planta ut litt brokkoli. Har woodchipsbedd. Husk at hvis du skal lage deg slike bedd, ikke bruk spon, men grener med grønt og brunt Ellers vokser det ikke så bra

 

 

I den store blomsterpotta henter vi spinat hver dag. I den har jeg: dill, asparges, tomater, paprika, salat, rosa løk, rukkola, rødbeter, jordbær, selleri og mye annet:

Minihuset er malt 7 ganger. Etter alle svarene fra dere bestemte jeg meg for gult hus. Gul er en så koselig farge <3

Men så klarte jeg ikke å finne riktig gulfarge

Det ble feil hele tiden så til sist ble det hvitt Tror jeg må ut å kjøpe gulfarger til neste minihus for

det var vanskelig og så fikk jeg så lyst på et gult minihus <3

Well well, må få tak I en tube lim for jeg har et par småting igjen ennå før det kan monteres opp og koble til lys 🙂

Gleder meg masse 😀 Og såklart må det få 3-4 strøk lakk 🙂

Det kommer bilder når det er ferdig <3

 

Hadde tenkt å begynne å rydde litt siden jeg får besøk snart. Siden jeg ikke hadde lyst tegnet jeg heller at jeg rydder :

 

Har begynt å lage horoskopbilder, skikkelig GØY! Begynte med tvillingen

Her er den:

Hvilke stjernetegn er du?

Håper du har det fint og at du ikke har det så veldig ryddig 🙂

 

CU og takk for besøket <3

 

8 kommentarer
    1. jeg er tvilling så denne likte jeg :=) og du har no så mye deilig i hagen din ,har store redikker jeg også ,skikkelig gode forvellet med smør på :=) og spinat har eg ,og masse urter så kommer det nok mer etterhvert ,det gule huset var helt perfekt etter min mening da :=) den skal jo stå ute og trenger en farge som viser igjen

      1. Så herlig 😀 <3 Har ikke prøvd reddik med smør men det skal prøves 😀 Gøy med selvdyrket mat. Tusen takk, mulig bildet ikke viser fargen godt nok for jeg ble ikke helt fornøyd men hvitt funka. Neste hus blir nok garantert gult 😀 <3

    2. Jeg har ikke prøvd diskgolf men det ser morsomt ut 😀

      Åh gult hus – koselig rett og slett 😀

      Og jeg er skytten !!

      Lag deg en fin fin dag 🙂

      1. Hei Mette <3 Det er kjempegøy, anbefales på det sterkeste 😀 Enig gult er skikkelig koselig, men fant ikke riktig gulfarge så det ble hvitt denne gangen. Er du skytte altså? 😀 Gleder meg til jeg kommer til den <3 Tusen takk og ha en nydelig dag fine du. Her har det vært finvær, så styrtregn og nå kom sola igjen 🙂

    3. Er født i fisken og det er mange fisk i havet. Disckgolf er kult, har snust litt på det selv men har ikke trent i det hele tatt i pinsa. Må vel ta ei økt i helga og skaffe meg minst en disk til. Sommer har det blitt men litt regn er ok. Men det som er dritt er at regninger og andre utgifter ikke forsvinner selv om det er sommer. Mat må man ha og bonden skal leve og bra at man bruker mindre strøm nå om dagen enn om vinteren. Håper du har det bra og trive i drivhuset. Ha en fin dag.

      1. Fisk altså, kult 😀 Ja diskgolf er skikkelig GØY De har slike 3.pack tror det er på xxl til ca 150 for alle 3.Sommeren burde vært uten regninger, enig 🙂 Her koses det ute i drivhuset. Håper du har det bra og god kveld 🙂

    4. Så kult bilde.. jeg er kreps, så det hadde jo vært gøy å se din variant av det.
      Og minihuset ble skikkelig flott med gult 🤩 ..det minner meg forresten om at vi har et lite “sukkertøyhus” noen mil herifra.. ei vanlig, stor hytte som er malt sitrusgul med hvite, utskårne kanter og detaljer.. hmm.. kanskje jeg må se om jeg får lage et innlegg om den en gang 🤔
      Ps.. ordet ryddig eksisterer ikke i mitt vokabular for tida, hehe.
      Ha en flottersfin torsdag.🥰

      1. Herrrlig 🙂 Pappa er kreps han også 🙂 Det kommer <3 Tusen takk men huset ble hvitt, ble ikke helt fornøyd med gulfargen. Hadde ikke trodd det var så mange gulfarger som det er for det er maaange hahaha Ja det må du lage innlegg om, det hadde vært kos å se 😀 hehehe ikke i mitt vokabular heller fniiis Ha en super kveld og god helg i morgen <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg