Savnet dere masse <3 <3 <3

Hei og hopp og dobbelt trippel salto, her er jeg 🙂

Noen som har savnet meg eller? (her svarer du: JA)

Har i alle fall savnet dere noe helt utrolig mye

Det skjer ikke skjitmye akkurat her. Har vært inne for det meste (siden coviden kom)

Jo foresten har vært i Tromsø en tur, kom meg nesten ikke hjem igjen:

Prøv å få igjen den kofferten der! Vi satt oppå den 2 stykker.

Burde vært obligatorisk å ha med en tom koffert og en full når man er på reise, jeg sier ikke mer

Well well. Det er jo så mye nytt som skjer for tiden, butikkene skal visstnok bli ganske tomme til jul

(håper det ikke gjelder julemarsipangrisene for de er hellige) og så er jo strømprisen gått til himmels

så vi har begynt med tiltak her i huset for å redusere strømregninga:

satte det stativet opp forrige uke, førstemann å bruke det får premie 🙂

Oi må løpe nå kommer pakken jeg har sittet og venta på ei uke!

(nix sponsing)

Englebassen har nemlig kjøpt seg luftrenser og han sa at inneluften ble mye bedre. Og det var

da det begynte å kverne oppi pappen min som en løpsk veps, kanskje inneluften vår heller ikke er noe bra?

Jo mer jeg tenkte på det jo dårligere syntes jeg inneluften ble… mulig jeg er lett påvirkelig men

den luften man puster hele dagen er vel viktig?

I alle fall nå har jeg pakket den opp og så har den et lys som viser om det er veldig forurenset luft eller helt fin.

Den tar støv og bakterier og virus og pollen og you name it.

Den skal lyse lyseblå når luften er helt fin, gjett jeg fikk sjokk nå eller!? starta den nemlig:

luften her inne er ikke bra i det hele tatt, faktisk skikkelig dårlig. Har satt den på auto så fikser den opp,

kanskje jeg skal begynne å tørke støv også…shit happens

 

Har begynt å rydde litt her også:

Fikk med meg englebassen så ryddet vi en skuff nå, føler oss superflinke 😀

Bråbestemte meg for å lage en kurv med te sånn lett tilgjengelig siden vi fant masse te i skuffen:

eneste problemet er at vi ikke liker te noe særlig, så på tide å begynne å like det nå,

det skal kanskje være litt sunt også og når vi snakker om sunnheten selv:

Bestemte meg for å spise et eple ettersom jeg har tenkt å lage 3-4 kilo med deiligheter:

Beste kakene jeg vet, kan nesten ikke vente 😀 Tror jeg bakte 3-4 sånne oppskrifter før jul i fjor

og det var nix kaker igjen til jul og jeg tror det var kun jeg som spiste dem

 

Har du gjort noen strømsparetiltak?

Tror du det blir tomt for marsipangriser? (si : nei)

Har du savnet meg? (si:ja)

 

Nå må jeg løpe skal nemlig på butikken å handle det jeg mangler til deilighetene  😀

 

CU og tusen takk for besøket <3 <3 <3

 

12 kommentarer
    1. Å ja, du er savnet!!!!! Kos med et innlegg igjen. Nei, jeg tror ikke det blir tomt for marsipan. Skulle det bli slutt på de julegrisene, er det jo bare å lage sine egne. Jeg har sluttet helt å kjøpe de dyre jeg, men tar en sånn billig med figurmarsipan på Rema og triller i vei. Så dyppes det i sjokolade og kakekrymmel. De går grisene en høy gang mener jeg!!!! Artig er det også, å lage sitt eget liksom.

      Lufta bør være bra ja. Her lukter det kjøttgryte nå, og den lufta vil jeg ikke lufte ut med en gang. Så sulten. Klem til deg 🙂

      1. Så glad jeg blir 😀 tusen takk <3 Du er jo genial, da kan man jo lage slike kilos marsipangriser (så varer de mer enn til ett tygg) 🙂 Tror vi må prøve å lage vi også. Oh kjøttgryte er digg 🙂 Kos deg med kvelden og gryta <3 god klæm 🙂

    2. Du er veldig savnet ,lurte på om du hadde slutta helt å dukke opp :=) jeg tror ikke det blir tomt for marsipan,iallefall ikke her vi bor .
      Nå er det ikke skyhøge strømpriser her jeg bor så vi gjør ikke noe spesielt nei ,men vi fyrer med ved og det er der vi sparer mest strøm

      1. Åååh tusen takk <3 Nå ble jeg glad 🙂 Dropper innom butikken din om det blir tomt her 😀 Det er lurt å fyre med ved, det gjør vi også 🙂 Ha en fiiin kveld <3

    3. Bra at du er tilbake. Strømmen er dyr så man må tenke lurt f.eks skru av lys du ikke er i osv… alle monner drar. Vært litt kaosdager her nå med mye søppel og lite søvn. Men nå er jeg alene og har rydda ut masse rart. Skal endelig sove i min egen seng igjen. Har lufta ut godt for god passe kald luft er viktig når man sover. Hadde rester av lasagne til middag og en liten bit av banankake etterpå. Måtte bli kvitt litt rester så derfor ble det slik. Nå venter 1 time eller 2 på øye. Ha en fin kveld.

      1. 🙂 takk Ja den er, skjitdyr. Lurt å tenke seg litt om nå om dagen. Søppel, kaos og lite søvn er no good. Flink du er som har rydda. Tusen takk, ha en fin kveld etter cowboystrekken 🙂

    4. Savner deg masse søs, på alle måter 😊Blir ikke tomt for griser. Men kjøper du nå, blir DU tom før jul i alle fall!! Det bare veeeet jeg 😂 Klemmer knuseklemmer ❤️

    5. Et rungende JAAAA, selvsagt er du savnet 🥰 Om det blir tomt for mat i butikkene til jul, så sikra jeg meg juleribba i Sverige om søndagen. Jammen har jeg ikke igjen noen medisterkaker og julepølse også, så jeg tror jeg klarer meg. Å blir det tomt for marsipangriser, ja da får vi lage noen selv tenker jeg 😉 Ikke at jeg tror det kommer til å skje altså.

      1. Hurra og nå ble jeg glad, Tuusen takk <3 <3 Oi du sier noe, kanskje på tide å handle inn ribba og noe medisterfarse. Sverige ja der sier du noe 🙂 Du er tiningen som ikke tror det blir tomt for marsipangriser 😀 <3 Ha en nydelig kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg