Så du hva som skjedde?

God morgen

Den er ikke særlig god her kan jeg love.

Hadde klokka på ringing som vanlig 8 Sharp for å komme meg ut med frokosten før

klokken hav ni, siden det er da ekornene pleier komme.

Det ble forsinkelser i dag, ikke fordi jeg ikke var tidlig nok med synet som møtte meg var ikke pent.

 

Blod over alt!

Det har vært mord i ekornhuset eller forsøk på mord og jeg tror det skjedde nå på morgenen.

Måtte hive meg rundt og lete i skogen etter et skadet ekorn. Fulgte blodsporet ut av huset, ned på bakken og bortover og litt til venstre og opp i en grein og ned igjen og så stoppet sporene. Staaaakars <3

(hvis noen har sett et trøtt morgentryne som vimser rundt i skogen i bare tøflene og morgenkåpa med hodelykt i dag tidlig så var det bare meg,

ikke vits å ringe etter hjelp.

 

Jeg har en teori om at en ugle har fløyet rett inn. For sporene begynner med ene matfatet.

Fant frem et gulvteppe og fikk stiftet det fast sånn at døra er blokkert nå.

Ekornene kommer inn enten i en sprekk mellom taket og veggen eller noen av hullene vi har lags og så har jeg en glippe ved døra nå.

 

Noen som ser et skadet ekorn så rop ut, sitter klar med førstehjelpsskrinet.

Her kan du følge med på livestreamen:

https://www.twitch.tv/squirrelsocietylive

 

Ekornene er mer vare i dag virker det som og bra er det:

Håper du hjelper litt til og ser etter ekornet <3

 

Nå må jeg ha en kopp våknekaffe til og så skal jeg ut og følge litt med og lete etter et skadet ekorn.

 

Angrepet startet ikke inne i matestasjonen. Av en eller annen grunn har kameraet tatt opp film som ligger under livestreamen.

Ser der at det kommer et ekorn inn ca 1.03 og når den hopper ut er det blod over alt der den har vært.

 

CU og takk for hjelpen <3

 

 

2 kommentarer
      1. Tror vi vet hva som har skjedd. Kameraet sto på opptak. I dag var det tre sorgråe ekorn der og de var skikkelig hissige. Tror et av dem har bitt det brune ekornet nedentil for etter filmen å dømme blør han der. Leita etter han en hel time i dagtidlig, men det var så mye blod utenfor og inni huset så han kan ikke ha overlevd 🙁 Har hengt et lite teppe foran døra sånn at ugla ikke kommer inn, den får finne mat et annet sted.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg