Review av adventskalender

Kjære dagbok

 

I dag fikk bedriften min egen kuttemaskin så nå går kuttingen av bilder så mye raskere, gjelder bare å holde pølsene unna den kniven på maskina. Tenkte jeg skulle henge opp et skilt sånn at ingen kutter av seg fingrene, men så kom jeg til å tenke på at det er jo bare meg som skal bruke den og jeg vet jo det 🙂

 

Men du hurra eller hurrei som jeg sier, adventskalenderne er kommet i butikken! Ikke en dag for tidlig spør du meg:D

Gjett en gang hvem som kjøpte i dag eller 😀

 

meg 😀 (hvis du tenker at smilet mitt er litt stivt så er det fordi fotogreia på mobilen sto på timer, 10 sekunder!

Prøv å smile sammenhengende i 10 sekunder liksom)

Well well kjøpte kalender, kinder

Skreiv på den navnet mitt med en gang sånn at folk holder tasla sine unna:

Såklart begynte jeg å tenke med en gang på hvilken smak som var nummer 1 …

Det er så typisk meg, klarer aldri å åpne når jeg skal og foresten er det ikke mulig å ha sjokokalender i huset

over en måned før man skal åpne, derfor kom jeg på at jeg kan ha review av kalenderen, lurt 🙂

Nummer 1. var god, så god at jeg åpna nummer 2 også, nummer 2 smakte ikke like godt og det er viktig at siste biten smaker godt så jeg åpna luke 3 og 4

og 5…

Grei kalender men ikke den jeg vil ha til advent.

Så glad at jeg prøvesmakte for det er viktig å ha en god kalender å

glede seg til hver dag i desember. Kanskje prøve noen flere før jeg bestemmer meg helt 🙂

Ellers har jeg jobba litt i dag og i går, ramma inn masser av

bilder og fått de levert og etter det hoppa jeg i sofaen klar for å

gjøre ingenting eller jeg tegner, holder på med nytt bilde av en sko,

tror det blir yberkult, et hus inni en sko, tøft hva? (si: ja)

 

Hadde akkurat satt meg og så kom frøken englebass, treningsdag. Riktignok ikke mer enn 15 minutter

men trening er trening og rumpa satt som limt fast i sofaen

Det kjentes nix klar for å bevege på kadaveret ..

men hva gjør man ikke for å gå foran som et godt eksempel.

Jeg skvatt da jeg hørte munnen min sa : “ja” for det var ikke en

eneste celle inni kroppen min som sa noe i nærheten av ja

 

15 minutter etterpå var vi ferdige, er støl på steder jeg ikke visste at det var muskler

Well, well føler meg flink 🙂 Ikke så galt og alt det tullet

 

Nå er det sofaen i alle fall, og sjekk instagramfilter hahaha:

 

Sjekk de tenna! hahaha

Rosa dollar i hele fjeset. Ikke noe å skryte av egentlig for dollaren tipper jeg kommer til

å rase som en foss mot bunnen, well well

Har du åpnet en luke i adventskalenderen føre tiden? (vær ærlig nå!)

Oi må rydde litt, er øving med superbandet i morgen og huset ser ikke akkurat

Marie Kondo-vennlig ut akkurat nå, foruten garderoben min og badet såklart men kan jo ikke sitte på do sammen bed bandet i pausene, heller ikke inni garderoben min. Sånn er det bare, noen ganger må man suse hus 🙂

 

CU  <3

 

 

 

9 kommentarer
    1. Nei, nei, ikke smake før desember! Jeg er faktisk veldig flink sånn, mener jeg å huske! 🙂 Trim ble det ikke i kveld, for det var jo så kaldt og mørkt. Men i morgen må jeg komme meg ut, jeg lover. Klem i kvelden 🙂

      1. Det der med å vente er ikke min ting, bare å stikke fingeren i jorden. Den kraften som er mellom meg og kalendergodis er for sterk rett og slett. Så kos å høre at du skal i gang med uteminuttene dine igjen, den kosen din der høres helt fantastisk fin ut <3 Stoooor god klæm <3

    2. 😀 !!! hahahaah jeg hadde gjort som deg – og ferdig med kalender FØR det i det hele tatt er 1 desember 😀 Tror nok ikke jeg skal ha kalender i år 😀

      klem

      1. Eller man kan kjøpe en kalender hver dag i hele desember 😀 Hæ ?! Tuller du? Alle må jo ha kalender… Håper du ombestemmer deg for det er så kos å våkne til en liten marsipangris hver dag eller en liten annen ting (behøver jo ikke være spiselig selv om det er et must;)) Stoooor god klæm <3

    3. Gratulerer med ny kuttemaskin..men er det ikke du som kan være litt uheldig av deg da..så kanskje du bør henge opp et skilt uansett..hehe.. 🙂 Jeg har ikke kalender..er såpass liten leilighet at alt som står fremme blir rot..og lite skap og skuffeplass også..men kunne jo gjort som deg..spist den opp med en gang.. Klem til fine deg <3

      1. Du har rett! Tusen takk tror jeg går og lager det skiltet med en gang <3 Ja du kan jo bare dra innom butikkern hver dag og kjøpe en kalender, jammen får du meg på lure tanker, takk 😀 Gjelder at det ikke ser rotete ut, helt enig 😀 Stooor god klæm <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg