Rått, vondt

Vi er i en tid som for mange kjennes mørk og lyset er vanskeligere å kjenne.

Mørket kryper nærmere men noen mennesker begynner å våkne og vil ikke lenger følge den store maskinen.

Det er det Troll handler om. Den er fisket opp fra dypet som finnes i oss alle.

Gitaristen har komponert denne perlen mens jeg har hørt disse fantastiske lydene fylle rommene i uker, bass og trommer drar meg inn i denne verden og minner meg om troll som marsjerer over øde landskap, han nye (Svenna) slipper fingrene løs over strengene og leverer gitarsolo som vi ikke ofte hører i dagens musikk, og jeg fikk dykke ned i mørket og hente frem sangen og skrikene.

 

Det er rått og det er ekte og det beste av alt, hele gjenget med et smil om munnen og jeg elsker Troll <3

Troll er om råskapen, om å slippe den ut og finne lyset <3

CU <3

Spotify trykk: HER

IA Facebook: HER

4 kommentarer

    1. Det var fin låt. Dette kan dere. Håper alt er vel hos dere mellom alt regnet. Det er noen dager med sol så kom deg ut og bad i fjorden. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg