Oh halleluja for en dag

Kjære dagbok

I morgen er jeg kjendis igjen.

De var fra lokalavisa for å ta bilder av oss på julemessa i dag.

Sist jeg var i den avisa solgte de historien min til aviser i hele Norge og du vil ikke tro hva som skjedde!

I lokalavisa skreiv de at jeg var syk og at vi hadde starta opp en liten bedrift og så solgte de historien og så var jeg plutselig blitt så syk at jeg hadde fått utlagt tarm i neste avis og gjett det der bailla på seg som vi sier i nord. Begynte å føle meg litt uggen med en gang. Måtte faktisk gå på badet å sjekke for de skreiv så troverdig at jeg nesten trodde det selv. Heldigvis oppdaga jeg at jeg har ikke utlagt tarm, takkogpris for det er jo mye jobb.

Spent på hva de skriver i morgen 🙂 Kan fort baille på seg det der også, who knows liksom.

 

Men over til i dag

Jeg gjorde meg jo klar og strakk halsen for å ikke få med dobbelthaka mens jeg smilte.

Det er ganske tungt og siden han fotografen var litt sein med å ta bilde begynte jeg å tenke på den boksen med kjeks jeg hadde med i går til kundene (spiste 17 kjeks i går, så det var noen igjen) Uheldigvis pleier øynene mine å gå av seg selv til venstre når jeg drive og tenker på viktige ting som f.eks kjeks og de gjorde jo såklart det, så vi måtte ta nye bilder og han sa at jeg har ikke dobbelthake. Snille mannen <3

Jeg ble jo glad såklar siden jeg har en lei tendens til å få dobbelthake på alle bilder.

 

Julemarkedet hadde nisse i dag men bare med gaver til barna noe som var litt dumt siden jeg hadde gleda meg ekstra til at nissen skulle komme.

Var litt uheldig fordi nissen skulle skifte før han kom ut. Gjett en gang hvem som storma inn i rommet nissen dreiv å skulle kle på seg…meg. (vet ikke hva jeg skulle for jeg glemte det fordi jeg ble så skremt)

OG det endret litt synet på hvem nissefar er. De ser nemlig forskjellige ut med nisseklær og helt uten, barenevner det..

well well life is life Jeg kunne vel ikke vite at nissen skulle kle på seg akkurat der, er ikke tankeleser heller.

 

Siden jeg har stått på julemesse i hele helga har jeg ikke fått pyntet til advent

første gang i historien at det har skjedd, noe som synes litt:

Rot rett og slett

Huset er kanonbomba og jeg er skikkelig labbeflat og mangler den store eska med julepynt som forøvrig nok ligger innerst nederst på et rom i kjelleren…

 

Noe annet som også er første gang det har hendt er at jeg ikke har åpna adventskalenderen ett minutt over midnatt

Faktisk åpna jeg den ikke før nå:

Jeg vet ikke hvordan det er med deg men jeg ble litt skuffet. Bling er liksom ikke det jeg liker best.

heldigvis hadde jeg en backup

En pose kindersjokolade funker som plaster på såret <3

Foresten det er ikke helt sant at jeg ikke har pyntet, jeg hadde adventsstjerna her så jeg plugga den i og danderte den oppå skittenshaugen så nå blir det nok stemning:

Tror ikke jeg orker å gå på facebook i dag, alt for mange med magasinpynta julehjem og det gjør humøret litt dårlig

Rekk opp hånda alle som ikke har pynta og som har det litt rotete (eller totalbomba)

Tror jeg fortsetter å tegne litt eller finner meg en film på Netflix

CU og ohboy for en dag <3

 

5 kommentarer
    1. he he ,tenk å gå inn til nissen hi hi ,men tenker dagen din var fin ja :=) huset mitt var bomba en stund i dag,fikk barn og barnebarn til middag,7 i stk det synes for å si det enkelt ,men det var koslig :=)og du har massevis av tid til å pynte til jul ennå

    2. Avisene overgår hverandre om mye rart. Men slik er det. Men bra at avisa dekket julemessa du var på . Det kan bety mere salg via nette hos deg kanskje. Bra med slike saker men det kan bli fort mye – avisene tenker salg så derfor blir det mye tut og kjør. Skal bli ferdig med gavene i morgen det er rekordtidlig men det er like greit det. Håper det blir noen kroner igjen til litt julekos til uka. Nå venter drømmeland. Ha en fin kveld.

    3. Ja, nå blir det spennende å se hva som kommet i avisa. 😳Man blir nok noen illusjoner fattigere når man har sett en avkledd julenisse.
      Om det er noen trøst: Her er det rotete og veldig lite magasinpyntet. Adventsstaken med fire lilla lys (kjøpt på halv pris – salg på Nille før helga)er det eneste som vitner om at det snart er jul!😉

    4. Ja, du er bare herlig. Skal undre meg på hva som står om deg i avisen og hva som nå skjer!!
      Nei, her er det ikke pyntet. Skal det være det allerede??? Jeg fikser litt av gangen jeg, for det er min adventsglede.
      I dag stekte jeg krumkaker sammen med mannen og det ble mange!!!! Nei, jeg har ikke smakt enda, men det skal jeg i ettermiddag. Vi spiste lunsj før vi startet, og da er man ikke sulten da.
      Fikk du ikke pose av nissen? Det hadde du jammen fortjent etter å ha sett han før han liksom ble nisse. Klem fra meg til deg. Nå må jeg finne fram min adventsstjerne, så det blir litt lys her og der.

    5. Husker den historien ja…bedre lykke denne gangen..hehe.. ✨ Koselig med julemesse og nisse med og uten klær..nisser passer liksom best med masse klær syns jeg ✨ Har pynta litt på borda i stua, men ellers ikke gjort noe til jul..jo forresten har jeg laget krumkaker ..Fin desember til deg og dine…Klem 💕

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg