Og så ble alt svart

Reklame | LadyAugust

Hei, lurer du på hvorfor jeg har et merke på nesen er det nok fordi jeg har slått den

Heldigvis merka jeg ingenting til det for jeg var avsvimt.

Fint med sykehusdager hvor man starter med å flate ut i blodlabben

Tror jeg hater blodprøver over middels

Blek men fattet

 

Måtte inn på kiosken og bunkre opp ekstra belønning siden det var så lite digg med blodprøver i dag.

 

Skikkelig skjidag og da jeg kom opp på avdelinga og skulle få veneflon eller uvenneflon som jeg kaller den sa hun sykepleieren der at det var ikke så rart de måtte stikke og vri nåla på blodlabben for stikkene var sånn en halv cm fra blodårene  Og så er det noen som LURER på hvorfor jeg svimer av?! Melding til blodlabben fra meg: skjærp dere! Jeg er jo lekk som en sil etter den ene turen inn der Hadde det ikke vært for at jeg måtte ha et stikk til hadde jeg tatt blodoverføring for jeg hadde nix blod igjen i hjernen og akkurat da

fikk vi slike skjemaer som vi må fylle ut hver gang. Var såklart helt i svima ennå så jeg fylte ut så godt jeg kunne:

Alle som kjenner meg vet at jeg pleier tenke glade tanker først så når første spørsmålet er et ja-svar trodde den ene hjernecella som fortsatt var utenfor bevissthet at jeg skulle krysse ja på alt så jeg gjorde det uten å tenke så hardt siden jeg fortsatt var kvalm og svimmel og brukte egentlig bollen til å tenke på hvordan man spiser krokantrøffel når man er kvalm, premie er premie

 

Well well skjønte nesten av uttrykket på sykepleieren at noe var riv ruskende galt, jeg er nemlig ikke født i går

Her er hva jeg sånn ca hadde krysset av:

Kanskje ikke så rart hun reagerte bittelitt overdrevet, måtte endre alt liksom foruten den første 🙂

 

 

Well well resten gikk bra.

 

Etter det sov jeg i bilen til Ikea og så var jeg på Ikea i fire og et halvt minutt og handlet, mye grunnet han her:

Det er ikke mange som har så full gass igjennom Ikea som han, bare nevner det.

MEN når det er sagt så klarte jeg å fylle 2 handlevogner på fireogethavlt minutt, slå den du! 😀 Jeg begynner å få skikkelig trening

Etter handlinga kjøpte jeg 9 pølser i brød, 4 sukkersmultiser, 3 eplekaker og en saks

Vet ikke helt hva jeg skal med den saksa for jeg har så mange, men den var nesten gratis

Det står kanelboller på posen men det er altså eplekaker og det skal vi ha etterpå.

Sov hele veien hjem i bilen og nå har jeg sovet litt til og vet du hva eller, i morgen er jeg superklar for 2 nye måneder uten sykehus og bare med sus og dus og boller og brus 😀

 

Neida, har åpnet nettbutikk og det er såååå GØY

Folk handler julegaver og gaver og til seg selv og til hverandre og de er superfornøyd med frokostsettene. Har jo bilder også der såklart :). Det er bare å titte innom om du vil titte

Her er link til nettbutikken:

https://ladyaugustshop.com

Porselen til å bli glad i og av <3

 

14 kommentarer
      1. Ja nesten bare kjempetrøtt og har ikke lyst på småsnop så noe er ikke helt bra ennå men snart 🙂 Jaaaaa ferien var fantastisk fin <3 Dit må vi jo dra en gang sammen 🙂 Gleder meg til å se deg i helga <3 storgodklæmme <3

    1. så bra at det er lenge til neste gang <3 <3 <3 <3 Jammen bra du fikk handlet litt på IKEA ;D klemmerier til den syke <3

      1. Ja det er så digg 🙂 Kanskje bare innom å snakke med overlegen ellers sykehusfri 🙂 Det blir alltid korte turer på Ikea, gitaristen er nemlig allergisk mot den butikken. Goooodklæmme <3 Begynner å føle meg litt bedre alt 🙂 Ha en super kveld Lin <3 <3

    2. Takker for pakka jeg fikk. Fine solid og kjekt å ha noen av disse du lager. Håper formen er bra igjen, ikea er bra og rase igjennom. Ikea er stort og det er rene helsestudio vil jeg mene, med mye trasking og løfting. Hurra for Andersen….
      En ny dag er her og jeg vil prøve meg på langbånd på jobben, klarer jeg det ikke lar jeg det ligge. Sjefen er borte men til uka blir det full rulle håper jeg. Ha en fin dag.

      1. Tusen takk Heidi <3 I dag skal jeg brette et berg med tøy så jeg sitter og tenker på når det passer best hahaha Kos deg med dagen <3 og stor god klæm <3

    3. Heheheheeh du har skikkelig rekord å handle på ikea!! 😀 Håper du får gode dager nå da etter alle prøver og slikt og ikke morsomt i det hele tatt å svime av!

      Regner med at det ikke blir tomt på nettbutikken din – for jeg tenker handle der ut på høsten 🙂 Vet akkurat hva jeg skal ha også – også får vi se om du kommer med andre ting også 😀 Julegaver fra deg i år til mange av mine 😀 klem

    4. usja den sykehustimen hørtes ikke god ut,det går ann å finne blodbanen på ultralyd,da treffer dei på første forsøk,det har dei nemlig gjort med meg,spør om det er mulig neste gang om dei sliter med dine årer :=) jeg slapp nålestikk hos fysio i går,siden jeg ikke hadde blitt bedre etter 50 nålestikk ville han prøve noe annet,jeg ble plasert i en slynge og det var nesten som å svinge i en hengekøye ,og jammen virket det,i dag behøver jeg ikke smertestillende :=) så nå blir det slynge hver gang ,2 dager i uken hi hi ,ha en koselig dag .Her er det brødbaking ,så skal jeg plukke rips og lage litt gele :=)

      1. Oppe på avdelinga sa hun at det var lett å treffe årene mine bare at hun på blodlabben hadde stukket der det ikke var noen årer. Ååå så digg, slynge høres så bra ut 😀 For en deilig dag med brød og alt 😀 Jeg skal legge sammen et tonn klæm snar, skal bare først og sånn. Kos deg og ha en fiixiin dag <3

    5. Langbånd er det samme som et langt hundebånd. Tror de er opp til 10 meter på det lengste. Jobber litt på et slikt lager men har ikke hund selv. Fikk det ikke til så jeg sendte sms til sjefen og sa det som det var. Han er på ferie i Danmark og ringte meg og sa at jeg kunne ta langhelg. Kjipe saker men håper alt retter seg på alle måter.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg