Ny Krusedull

Kjære dagbok

I dag bar det til sykehuset, liker ikke de dagene noe nevneverdig men må man så må man.

Lekk som en sil etter tur i blodlabben og på avdelinga for påfyll av medisiner men nå er det gjort.

Siden jeg er i rydde, vaske og organiseringsmodus om dagen og alle tror at hele verden kun dreier seg om det (noe den nesten gjør når sant skal sies) og siden jeg ikke fikk gjort noe i dag p den fronten, tegnet jeg at jeg gjorde noe likegreit:

Det passer perfekt over vaskemaskinen så i morgen når jeg har vært i edderkoppkjelleren og henta skruer skal jeg henge det opp, gleder meg alt 😀

  

Det er så digg og ha små oppmuntrende bilder rundt om, da blir jeg liksom ekstra glad <3

Det gjelder å legge litt kjærlighet i de tingene man gjør som for eksempel å brette tøy. Vet at det høres helt rart ut men det blir så mye finere og når man skal ha en ny truse eller topp så kjennes det som himmelriket når man plukker det frem fra en fin stabel og så kjennes det så godt å legge ting skikkelig på plass og ikke bare kaste det inn i et skap eller en skuff.

Ja mamms det var meg som sa det der, tro det eller ei 🙂

 

Well tilbake til sykehuset.

Hadde veska full av premiesnop. Både Fox, Nox og Rox og noen skumgreier og brus, gjelder å kose seg så godt man kan, koste alle rett ned i magen og det forteller litt om dagen for må man fylle på to poser digg på en gang for å oppveie for det som ikke er så bra sier det endel.

På vei hjem sovna jeg nesten og så bar det rett i loppekassen zzzzzzz

Etter det våkna jeg og så kom Englebassen med favorittdrikken min. Det er tranebærjuice + kokosnøttmelk + isbiter + frosne jordbær, bare elsker de drikkene der

Fine, snille Englebassen min <3

Og så bretta jeg litt tøy og rammet inn bildet over og så strikket jeg litt på den nye genseren med fri fanotasioppskrift som jeg finner på mens jeg strikker, GØY

Men nå du er det natta for snart er en ny og fin dag 😀

Hva skal du i dag? (altså når du har sover og våknet)

Har du bilder som gjør deg glad?

 

CU <3

9 kommentarer
    1. Det var en fin krusedull i arbeid! Spennende drikk! Jeg liker godt både kokosmjølk og tranebær, så den drikken hadde nok falt i smak. Her er det hjemreise som står for tur. Har vært et par dager “På landet” , der jeg er oppvokst.😊 Noen bilder har jeg også med hjem i bagasjen!🌹

      1. Tusen takk 😀 <3 Jeg liker ingen av delene i den safta alene først når den blandes sammen den blir favoritt 😀 Så koselig med besøk i hjemtraktene <3 <3 <3 Så herlig! Ha en nydelig dag Kari og stor god klæm <3

    2. Hørtes ut som en fin dag, bare du kom deg hjem!!!! Ikke gøy med sykehus, men må man, så må man. Superfin tegning. Jeg har en sånn fin en med på kontoveggen min, fra deg. Det vet du jo da, men den motivere meg til å sette bakeste fot foran den første. Jeg har en tegning til av deg, men den har jeg ikke klart å plassere enda. Ellers tegner jeg jo selv om dagen både jul og ikke jul. Koselig. I dag er det litt av hvert på listen min, men det spørs om ikke noe av det igjen må fortsettes på i morgen. Stadig kommer det noe som må tas først! Ha en vakker dag.. Klem fra meg 🙂

      1. Jaaaa 😀 Så digg når det er ferdig og 2 måneder til neste gang 😀 Tusen takk <3 Skal lage en serie med hverdagstegninger fremover tenkte jeg 😀 Gleder meg alt. Det med å sette den bakerste foten foran den første er det lureste jeg har gjort for det fungerer 😀 Oooooh juletegninger er jo bare såååå koselige <3 Greit med en liste for da blir det mer oversiktlig, pleier å ha lister selv, av og til i hodet men best på papir 🙂 Tusen takk og kos deg med dagen fineste du og stor god klæm <3

    3. begynner å bli enige med deg om di dere sykehusgreiene,har ikke gjort meg noe før,men i november må jeg gjennom en stor beinopperasjon ,og denne gangen gruer eg meg for hvor omfattende den blir kan dei ikke si før dei har åpnet opp .Men det er en stund til ennå,i morgen skal vi til Melhus og besøke sønn med familie,jeg har bakt en sjokoladekake,kokt en stor skål eplemos og så skal jeg bake en eplekake,gosaker jeg skal ha med på tur :=)

      1. Ja sykehus er ikke bra for humøret, da gjelder det å finne passe fine premier siden de av en eller annen grunn slutter med premie der når man passerer 10 år, snakk om skjit! Uff nå føler jeg med deg <3 Oi Melhus, der har jeg familie,eller tanta og onkelen min bodde der og nå er det bare søskenbarn igjen der men vet ikke om de bor i selve Melhus. Heldige dem, kake! 😀 Du er vel snill du <3 <3 <3

    4. Så flott ny krusedull 🙂 er så glad i tegningene dine! Idag har jeg henta frokost-settene på posten – helt lekre! Det blir ostogkjeks på dem ikveld! Gode klemmer og god helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg