Nattseilere

Kjære dagbok

 

I dag har jeg egentlig ikke gjort noe, er man svimmel så er man.

Eller jeg har fått malt litt for det går når jeg ikke ser nedover, det er nemlig da man blir mest svimmel.

Har kommet litt videre med maleriet. Malte min første nordlandsbåt og det var ikke lett, vurderte forløpende om det skulle bli en diger bølge i stedet for. Så langt er jeg kommet nå:

Tror bildet blir å hete nattseilere. Har du foresten sett den serien på Nrk? Den er bare så utrolig bra <3

Link til nattseilere: https://tv.nrk.no/serie/nattseilere  (men husk å ikke se den før du har lest hele bloggen og kommentert litt, vil nødig miste deg allerede i starten av bloggen)

 

Et godt stykke igjen med maleriet men det går fremover og det er det viktigste 🙂 Gleder meg til å begynne å legge på glitter i havet, kanskje det skal få samme skinn i havet som dette:

Kan hende, har ikke bestemt meg ennå 🙂

Koser meg med kaffe og sjokolade og musikk på radioen

Og så fikk jeg planta litt forleden dag:

I tilfelle det viruset kommer hit har jeg jo masser av mat, 2 krukker erter og salatblader.

Gitaristen mener det er nix å leve av men såklart vet han ikke om kriselagret med sjokokuler, det er topp hemmelig.

Well nok om det. Har foresten ikke fått handla inn ennå det kriselagret med tørrmat, har man krystallsyka så surrer alt trill rundt.

 

Guttene holder på med trommer, gitarer og mikrofoner, skjønner ikke så mye av det der

Så i kveld fikk vi endelig grillet kyllingspyd marinert i rødvin, olivenolje, hvitløk og masse krydder, DIGG:

Guttene spiste kebab men ikke vi jentene, vi er så ybersunne så vi siste bygg-gryn, salat og kyllingspyd

Foresten den muggen min

Den fungerer men ikke så bra som jeg hadde håpet, mulig det er et dårlig merke for den klarer ikke gjøre vannet så bra ph-messig som det sto på pakken. Kanskje jeg må gå for et tryggere merke bare.

Jeg drikker masse slikt vann hver dag.

Og foresten glemte å fortelle, noen jeg kjenner godt kurerer migrenen sin med Wim’s pusteteknikk og har sluttet helt med migrenemedisiner! Fantastisk hva?

Jeg får sprøyter av legen for min migrene men har ikke tatt en eneste medisin eller sprøyte siden før jeg oppdaget Wim Hof’f pusteteknikk, det er bare fantastisk. Foresten hvis du tester urinen din og den er skikkelig dårlig ph så blir den helt super etter 11 minutters pusteteknikk, jeg tuller ikke!

Her er linken jeg bruker hver dag:

https://www.youtube.com/watch?v=tybOi4hjZFQ

Det er bare helt fantastisk brilliant at man kan bli frisk av å puste! 😀 Jeg er så glad jeg fant den mannen.

Våkna i dag med migrene også, 11 minutter senere var jeg Tipptopp igjen 😀

 

Snakk litta med mamma i dag, så koselig <3 Hun håpa på at det viruset dør ut før det kommer hit og det håper jeg oss sånn veldig og så snakka jeg med pappa men han var på skitur, foresten pappa har også sluttet med migrenemedisin etter at han oppdaget pusteteknikken, nå kurerer han den med 3 runder pusting og så en kald dusj på noen sekunder.

Jeg dusjer i 2 minutter i isvann hver dag og det er så deilig. Kroppen begynner å lage damp sånn at når jeg kommer ut av dusjen begynner det å komme svetteperler på nesa, rart hva?

 

Well well nå skal jeg flate ut, kanskje jeg må se den nattseilere en gang til.

Hva driver du med i helga?

Liker du det nye maleriet?

 

CU og tusen takk for besøket <3

 

 

 

 

 

 

1 kommentar
    1. Var en liten tur i skogen i dag med skogsuppe i pose og varmt vann på thermos. Ellers har jeg bare vært inne. Så NM på ski fra Konnerud(kun 7 km herfra) på TV. Deilig og bare slappe av, løste litt ordkryss og leste VG fra VG. Tomatsuppe ble middagen og boller til kaffekoppen. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg