Når en nødsituasjon oppstår..

må man prioritere.

 

Egentlig skulle jeg ikke skrevet noe av det som skjedde i dag, men blogg er blogg.

 

Dagen startet bra som alltid, foruten at jeg har lagt meg til en lei uvane med å våkne klokken 5 sharp

Jeg har verdens beste frokost hver eneste dag, man blir glad av å stelle litt ekstra med kroppen både inni og utenpå.

 

Selv om dagen starter bra, betyr ikke det at den ikke kan bli veldig fæl etterhvert og det ble den i dag!

 

Pumpa til gråvannet altså dusj og oppvaskvann og sånn gikk føyken, så det ble bråstopp i å bruke vann før den var fiksa. Var bare å kjøpe ny så gitaristen dro i vei tralei

 

Og så starta vi med å få på den nye..

 

Kan jo bare opplyse om en ting, selv om jeg er nordlending og kan de fleste banneord, har jeg lært et par tre nye i dag. Gitaristen er som en nordlending på steroider når han plages

Ordene kommer trillende ut som pærler på en snor

 

Jeg hjalp jo til såklart. Nede i dette hullet er en diger tank og i den er det gråvann:

stinkende illeluktende gråvann

Gråvann lukter værre enn fermentert bæsj, bare nevner det

Ble helt kvalm bare av lukta

Jeg har jo vært skikkelig uheldig i det siste, den motoriserte trillebåra rygga rett i låret

og fikk tidenes blåflekk (halve låret):

 

Fyttiskjiten det gjorde vondt og så fikk jeg en stein oppå foten derav en like stor blåflekk.

Men det som skjedde i dag, ohboy

Plutselig så starta pumpa og så hoppa koblingene fra hverandre mens gitaristen var nesten nede i hullet og jeg sto sånn rett ved.

Fylte håret, inni nesa og kaffekoppen

 

Tidenes møkkadusj!

En her er snartenkt og det er meg så jeg satte sandalene i fullstappa firsprang og slo av sikringa,

det berga oss nesten.

Å bade i gråvann er ikke å anbefale, tror jeg har en av alle skadelige bakterier som finnes.

Fikk guffa sprøyta med høytrykkspylertrykk rett inn i nesa!

 

Englebassen våkna til tidenes hyl og etter det var hun klar for en dusj:

Men såklart når nødsituasjoner oppstår, må ting prioriteres.

Gitaristen og jeg gikk foran i køen, bare nevner det. Gitaristen først for han hadde mest stinkende gråvann på hele seg.

Lengste 10 minuttene i hele mitt liv jeg har venta på badekaret.

 

Glemte foresten å si at mobilen klikka, den vil ikke ringe og så tuller den gammelerik.

 

Tok meg en velfortjent kopp kaffe mens jeg skulle skrive dette innlegget og du vil ike tro hva som skjedde da. Jeg mista hele kaffekoppen oppå mac’en og så begynte den å lage lyder og tastaturet klikka.

 

Er ikke lov å ha sånn uflaks!

Skulle laste opp et bilde av spetakkelet som ligger til tørk nå, men det går ikke. På denne gamle maskinen som jeg bruker nå, funker det ikke av en eller annen grunn.

 

Tenk at det er mulig å ha en så dårlig dag! Eneste fine med det er at etter

noe skikkelig dårlig, kommer noe bra og det bra som kommer må pinadø være fantastisk for å oppveie for i dag. Nesten sånn at jeg har begynt å glede meg til i morgen alt.

 

Oi skal jo lage kake nå, er jo 17. mai snart 😀 Tror uflaksen har begynt å fordufte alt

Er ren og fin og nå blir det kake, det er en bra start på alt det fine som kommer til å skje 🙂

 

Har du hatt en bra dag?

Har du kake?

 

Tusen takk for besøket og velkommen igjen. <3

Foresten tror du drivhuset kom denne uka som avtalt?

 

 

7 kommentarer
    1. Herrefred,, det var nesten så jeg satte i gang med sympatibanning her, bare i ren medfølelse. I sånne stunder burde det stått et filmkamera klart. Med en sånn bannskaps sensor. 😀 Husk at jeg er fra “vaskemaskinsbygda”, jeg sier ikke mer. 😀 Nå håper jeg at freden får senke seg over dere og alle tekniske ting og tang! Lykke til og ha en vakker kveld og nydelig og problemfri 17 mai 😀

    2. Jeg har faktisk kake i kjøleskapet. Kjøpt 😀 Skulle liksom feire Pepper sin bursdag her om dagen, og nå er det jo snart MIN.. så da kan jeg spise den opp. Men i dag er det sjokolade 😮 Igjen.. Må le når jeg hører om det vannet, ser for meg dere styre på der, til spruten står 😀 Håper dere får en fin 17. mai da 🙂 Her blir det bare hjemme, med god frokost og sjokolade 🙂

    3. Herlighet, for en dag det ble for dere! 😳 Godt dere fikk tatt en dusj til slutt. 😃
      Blir Pavlova og lefser her i morra, og god mat først 😉
      God 17.mai! 🙂🇧🇻

    4. En dag man sjelden glemmer kan man si. Håper alt er i orden nå. Dagen har vært slik passe – langt fra optimalt, fikk besøk så da måtte alle andre planer stoppes. Men fikk vaska kjøkkengulv og badet vaska jeg grundig i dag. Greit med besøk men det er på 2 dager på overtid. Shit – ikke rart jeg er sliten. Men det skal bli deilig til uka med litt fri og alenetid. Ha en fin kveld.

    5. om du fikk tidenes dag med uflakks så fikk jeg tidenes latterkule av innlegget,herlighet ,hos dere er det liv :=) og nå er dere alle gulle reine og pumpa fungerer som det skal :=) tror ikke drivhuset kom nei,men håper dei kommer med den neste uke da

    6. Uffamei, dette var ikke gøy! Synes jeg kjenner lukta helt hit!!! Nei, alt går ikke etter planen her heller om dagen, men jeg har blitt litt sånn, at er det ikke bare sånn for meg da? Alltid skjer det noe dumt med det som skulle bli artig. Men jeg hadde en koselig 17.mai, det er sikkert. En dag av gangen sier jeg til meg selv, og håper på bedre tider. Klemsiklem. Nå skal jeg spise kake, for det ble igjen rester fra i går!

      1. En dag av gangen er en fin plan og den bakerste foten foran den siste 🥰🥰🥰 Håper det kommer bedre tider til deg nå snart, kjempefort ❤️ Koooos deg med kake, jeg spiste opp nesten alle kakene i går 🥰🥰🥰🥰🥰 gooodklæmme

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg