Fra slappfisk til ybertrent på 1-2-3

Om få strakser ser jeg klass ut som Hulken

Tipper fastlegen min som ymtet frempå om at det ikke fantes en aktiv muskel i denne kroppen kommer til å ombestemme seg, for jammen har jeg trent. Sjekk hvilken muskler:

Fikk nesten sjokk da jeg så bildene såklart for inni hodet er jeg liksom hun som følger sofafasongen som en gelemann

Det hjelper å trene, faktisk er ryggen blitt 100 ganger bedre og kneet, er nesten bra 🙂

OG det viktigste er bare å komme i gang med noe, alt hjelper 🙂

Foresten gitaristen sa at den nye sveisen er fin <3 <3 <3 og det gjorde mange på Facebook og her også!

Tuuusen takk føler meg en dullion ganger bedre alt <3

Nå må jeg løpe, skal nemlig ut i hagen å fange litt middag. Digg å kunne gå ut å plukke middagen sin selv, fresh rett fra plantene 😀

 

Har du planer om å begynne å trene litt? (si:ja)

 

CU mye å gjøre såklart <3

8 kommentarer
    1. Det er bra med gode vaner og slik trening er fine saker. Du er flink som trener så jeg håper det fortsetter. Vært en daff rar feriedag. Er trøtt her jeg sitter og tror det blir tidlig kveld. Ha en fin kveld.

      1. Gode vaner er bra å ha 🙂 Du er jo også flink å trene. Får diskgolfmål snart så da kan jeg trene på det hver dag, blir yberdigg. Vi er også trøtte her i dag, sov litt dårlig natt til i dag så her blir det nok tidlig kveld også. Ha en riktig så god natt 🙂

      1. Så flink du er <3 Hva er det med leger som sier vi skal trene, trodde det var fysioterapeuter som skulle si det med trening hahaha Deilig å få kroppen litt i fasong igjen, tror det var på høy tid her 🙂

    2. Jeg har hatt planer om å trene siden alt åpnet opp igjen, men det er fortsatt bare i planleggingsstadiet dessverre. Jeg går en del da, så det teller vel litt gjør det ikke? Flink du, og ja legen din kommer garantert til å bli rasket over og fornøyd 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg