Moving out + hårupdate og legetime

Hei alle sammen

Litt av et vær de siste dagene men heldigvis endel regn og det er bra for jeg ser på værvarslet at det er meldt opp over 20 grader og allerede i morgen blir det bra, nesten for hot for en vassete nordlending.

Hårupdate: var hos legen, han fant ikke noe galt så nå skal jeg til mammografi  og masse annet. Dleder meg ikke akkurat.

Har gjort det der før og at det er mulig å klemme snuskeduskene like flate som to litt tykke pannekaker er for meg uforståelig.

Lange blir de også, nesten 4 ganger lengden

Gitaristen vrengte lommene sine da jeg sa det, sier ikke mer. Kommer til å hyle så høyt at du antagelig hører meg.

Håret driver ennå å faller av så gir det seg ikke snart blir det klippemaskina. Kommer til å ta 2 sekunder å vaske håret så det er jo positivt 🙂 og så kommer jeg garantert til å gråte litt og det er jo bra det også for da får jeg smørt øynene litt for det kan behøves. Pleier nemlig å bli skikkelig tørr på øynene etter 4-5 timer på Netflix. 🙂

 

Over til noe annet. Holder på å flytte ut alt av planter, fyttiskjiten det er litt av en jobb. Tror jeg overdreiv litt da jeg planta frø. Vent litt skal ut å ta bilde (har allerede plantet ut en hel del så det var mye mer enn dette):

Alt skal liksom ut og inn igjen. Tomatplantene klarte å bli solbrente i skyggen, selv om de bare var ute en liten time.

Kommer til å bli tidenes utplanting når det starter. Har jo mange ting som kan klarte: tomater, agurker, melon, erter, sukkererter, og flere typer bønner men det beste av alt og nå snakker vi best! Har bestilt 3 kiwibærplanter, en gutt og to jenter. Gleder meg så utrolig til de kommer 😀  De tåler masse minusgrader på vinteren og produserer søte minikivier uten pels som inneholder mye mer c- vitaminer enn kiwi 😀 Kanskje jeg skal starte kiwiplantasje, DET hadde vært noe det 😀

Koser meg i alle fall glugg om dagen og når kvelden kommer slokner jeg som en utblåst lys 🙂

Her er foresten plommegreina jeg prøvde å lage rot på for over et år siden, den har stått ute i hele vinter:

Leste et sted at plommetrær er rotekte noe som vil si at det går fint å lage plommetrær av greiner.

Foresten her er kirsebærtreet mitt:

Har prøvd å pode det med et annet men enn så lenge er ikke greine begynt å vise tegn til liv så nå er det bare å krysse fingrene

Nå må jeg avslutte for jeg skal sitte og tenke på hvor jeg skal plante alle de tingene som klatrer

Greit å bruke nøtta til noe annet enn kun å ha litt hår på spør du meg 🙂

CU og takk for besøket <3

 

6 kommentarer
    1. Oy, som det gror til hos deg. Så koselig å se! Du har grønne fingre.

      Håper håret snart fikser seg også, og lykke til med alt du skal sjekke. Klem fra meg.

      1. Ja er det ikke kos med spirer og planter, jeg elsker det 🙂 Vet ikke hvor grønne fingrene mine er med de er full av jord stort sett i alle fall 🙂 Tusen takk <3 og stor god klæm <3

    2. Herlige planter ser jeg så du har nok og ta deg til. Legetime må til skal ditt fredag. I går var det fotpleie og i dag skal jeg til tannlege og trekke tann. Alt på en gang så er jeg ferdig med det. Ellers så har jeg startet opp med discgolf du har smitta meg. Er jo gøy så snart skal jeg få ei plate til, har bare en putter må ha 2 til kanskje. Skal prøve en bane som ligger på Tranby bare jeg har tid. Min hjemmebane heter Bikkjestykket ligger ca 1 km unna. Sov godt i natt. Skaffe en slik home box slik at enslige strømper kan ligge, med litt flaks finner jeg den andre. Ha en fin dag.

    3. Det vokser og gror bra ute hos deg, skjedd store forandringer siden sist jeg var innom 🥰 Jo takk den mammografien er ikke behagelig, har man ikke hengepupper fra før så får man det i alle fall en stund etterpå. At de attpåtil kan bli så flate er også et under… Har mange ganger tenkt at mannfolka slipper billig unna, burde ha vært noe som het pappografi også uten jeg trenger å forklare nærmere 😉

    4. du har litt av en jobb her ja men så deilig da :=) bare litt vrient om dere vil ut og reise litt i sommer.
      Jeg krysser fingrane for att det ikke er noe gale med deg annet enn håravfall og att det vokser ut igjen etterhvert :=)

    5. Oj som det spirer og gror hos deg!!
      Og nå må de snart finne ut hva det er som gjør at håret faller av …
      Gode ønsker for dagen din i dag og helgen og fremover 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg