Miniatyrhuset er ødelagt

En skikkelig dårlig dag, bare nevner det.

Miniatyrhuset er flatt, eller ikke flatt men skikkelig kjørt over med bil

Det var nok et uhell og uhell kan skje den beste.

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne for ut fra hva jeg kan se ser det ikke akkurat enkelt ut å reparere det.

Begge øynene ble lekke som to siler da jeg så det og det er jo ikke så rart for man legger jo hele sjela i det man holder på med og mange uker med jobb.

Chatet med forsikringsselskapet nå, de sa jeg skulle melde det inn så skulle de se på det, men jeg ringer dem i morgen likegreit.

Kryss labbene for meg. Det er nok ikke ofte noen melder inn et miniatyrhus med lys skulle jeg tro, men noen må være den første

Man kunne jo trodd at det var gitaristen som hadde en finger med i spillet siden han liker gravemaskiner og kompisen hans har tatt bort et hjørne av et hus en gang med grabben:

Men det var ikke ham, det var en bil som kjørte på det.

Men nok om det, bedre å fokusere på noe bra

Hver dag skal være litt mer bra enn ikkebra for å bli en god dag, så i dag er det mange småkaker som skal spises og en gris:

(ikke denne, fordi den er gitaristens en-kilos-gris og fordi hvem kan egentlig spise en gris som ser sånn der på deg? DET går ikke)

 

I dag er første dagen på 400 år vi kan se en diger stjerne på himmelen sånn rundt klokka sju i kveld. Det er egentlig to slike klumper på himmelen som nesten møtes og ser ut som en diger stjerne!  Vi får ikke den sjansen igjen så det er viktig å komme seg ut for å se, det skal jeg.

 

Foruten det er ekornkameraet oppe og kjører nå. Vi hadde litt startproblemer, bildet frøys i over en time. Egentlig var det litt flaks for det var en skikkelig slåsskamp akkurat da.

Ekornene spiser lunsj mellom klokke 8 30 og 11 30 så da er det lurt å gå inn å se og høre litt julemusikk, her er linken:

https://www.twitch.tv/squirrelsocietylive

 

Well folkens nå må jeg spise en liten haug med småkaker ettersom det er viktig for humøret.

 

CU og tusen takk for besøket og velkommen igjen <3

 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Uff, nei og nei, søs 😮 At noen har kjørt på det fine huset ditt 🙁 skjønner godt du ble lekk. Bra du har kaker da, men den grisen kan jo ikke spises i alle fall.. Den stirrer på deg 😀

    2. Trist og atter trist er det. Ikke få timene du har brukt på det bygget. Hva skjedde egentlig? Ser ut som et lite lokalt jordskjelv. Ha en fin dag.

    3. Huff da…… Det flotte miniatyrhuset – og noen har kjørt på det?? Da hadde jeg også blitt lekk 🙁

      Lag deg en fin fin tirsdag <3

      klem

    4. Ååå så trist med det fine huset. Godt du kan trøste deg med lassevis av småkaker! Jeg har bare bakt kakemenn, så her er det ikke noe trøst å finne egentlig. Men jul blir det visst likevel, har jeg hørt rykter om. Synes den grisen så digg ut, litt redd for det første bitet bare… du kan jo ta øynene først, så går det andre sikkert helt bra! Men gitaristen blir muligens litt skuffa da…

      1. Ja supertrist 🙁 Jeg har bakt spikolasj og det er digg og serinakaker men det minker fort, heldigvis jul nå og god samvittighet. Gitaristen snudde grisen og skjærte av hele skinka hahaha God Jul <3 Ps: ekornstream i morgen også <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg