Mesaforsterkeren slutta å funke + Bunny

Velkommen innom alle i bandet foresten 😉

Gjett det ble full gass ut eller

Øving på torsdag og nix fred i sjela når gitaristens gitarforsterker klikka.

Bare å hoppe i skoa og ut å lete etter glass-sikringer

Gitaristen var ganske vill i øynene og helt skråsikker på at det var noe mer alvorlig feil med ampen enn noen sikringer jeg derimot tenkte mer på 2 andre ting (mest fordi jeg visste at nye sikringer fikser de fleste biffer) :

1: hvorfor ser noen baklys på biler litt triste ut Tenker folk over at de har en bil med triste baklysøyer?

og så tenkte jeg masse på:

2. is med oboystrø

Siden Mcdonalds liksom har slutta med oboystrø (som er det aller beste), slutta jeg å kjøpe is der. Et sted går grensa nemlig

Å spise is full av kakesmuler funker ikke for meg!

Har vært uten den favorittoboyisen i en evighet, helt til jeg kom på at jeg kan jo bare kjøpe obo selv og så kjøpe en helt plain is der. Gikk skjitbra:

 

 

(lurt å ha med et ekstra skift med klær i bilen)

men den smakte himmelsk.

 

Men nok om det.

Englebassen reiste hjem i dag. Oppdaga det da jeg kom på badet for da var alle tingene hennes pakka. Ble lekk på begge øynene med en gang, men så kom jeg til å tenke på at hun trives så bra og har det så fint og det er jo såååå bra og når jeg tenkte litt mer på det ble jeg glad igjen <3

 

Vi var foresten ute og handlet kalendre i går, her er min:

(ser ut som mange luker er åpna, men det er ikke meg. Har bevis: plasten utenpå er ennå på 🙂

Men inni denne er det 24 poser med småsnop, gleder meg såååå til å åpne 🙂 Kjøpte den på Normal, den skulle koste 138,- men betalte 90 kroner for denne og en pose småsnop siden det er sånn svart tilbudsuke.

 

Nå er det bare labbene høyt med fyr i peisovnen og 2 stjerner som står og lyser for seg selv og oss som er tilstede OI, gjett en gang hvem som har glemte den store eska med julepynt?!

Fyttiskjiten, må leite etter den i morgen. Tror den er i kjelleren på uthuset og nå er det for mørkt synes jeg.

 

Har du bakt litt småkaker?

Hvilken småkake liker du best?

 

Bunny (ikke sikkert du er innom siden du er toppblogger og greier) men her er bunnyen jeg holder på med:

Synes den er litt mørk, må kanskje jobbe litt til med den men den blir stadig litt bedre <3

 

Oi må løpe tror vi skal på besøk <3

og glemte å si: forsterkeren fungerer helt fint med ny sikring 🙂

CU og takk for besøket og velkommen igjen <3

 

 

 

18 kommentarer
    1. Toppblogger… alle toppbloggere er borte, er ingen toppbloggere på blogg.no. Det er Mammapåhjul, Vibbedille, Frodith, LadyAugust og Bunny, side om side. Elsker bildet av meg 😜👍🏾😘 spennende å se utviklingen, er jo en stund siden forrige gang vi andre fikk se det.

      1. 🙂 Du er nå toppblogger i mine øyne 🙂 Sååå bra du liker bildet <3 Har ligget rett ut i ukesvis så har ikke fått gjort så mye akkurat men nå snart er jeg tilbake, selv om energien er på bunnen Ha en super advent Bunny 😀

    2. Is med sjokoladestrøssel er digg, men har aldri tenkt at det er Oboy 😉 Jeg er nok ikke noen stor kakespiser, men kan nok like krumkaker, pepperkaker, og lakrispinner. Ha en fortsatt fin tirsdag, klemsi 🤗

      1. Har du ikke? Oboy er den aller beste toppingen, jeg elsker oboy 😀 Lakrispinner altså, gjett jeg må google det for det har jeg aldri hørt om (takk for tips Vera <3) Tusen takk og stoooor klæm <3

        1. Vet ikke om du finner oppskriften på nettet, mener det sto i en sånn Klompelompe strikkbok. Jeg har oppskriften et sted, og jeg skal finne den å skrive den opp for deg.

    3. Godt at forsterkeren funka igjen, så gitaristen blei normal i øya igjen! – og Bunnyen blir fin altså! Ja, jeg har baka en sort småkaker – sandnøtter, beste jeg veit! Sjøl har jeg te-kalender – det blir sikkert bra…. klem <3

      1. Jepp, liker best normale øyne hahahaha Tusen takk <3 Sandnøtter, dem hadde jeg helt glemt, tror det er mammas favoritt 😀 Te-kalender er jo yberkos <3 Stor god klæm og nyt adventstiden fine du <3

    4. jeg spiser omtrent ikke softis,men om det skjer er det helst sjokolade jeg vil ha på min ,men det går år mellom hver gang :=) jeg har ikke bakerovn ,den tok natta og ny er ventet om en uke ,men vi får se mulig jeg bare lager kromkaker i år og kjøper resten ,ikke bestemt meg ennå,koslig bunny du maler da

      1. Det er bare Mcdonnals softis jeg spiser, de andre er så feite i smaken og så elsker jeg yoghurtis med oboystrø men den smaker softis med smak. Typisk at ovnen går akkurat når man behøver den. Tusen takk og nyt adventstiden <3

    5. Stilig Bunny, kalender og is med oboy! Skjønner at her går det unna. Jeg har bakt ett slag småkake og de er med mandler og sjokolade!!!!! Klem 🙂

      1. Tusen takk <3 ohboy mandler og sjokolade passer perfekt sammen 😀 Slurpeslarp Tror ikke jeg skal bake så mye for da spiser jeg mye, men litt blir det nok hahaha gooood stor klæm <3

    6. Må nok bake et slag eller to, ellers jukser jeg med kjøpekaker 😉

      Godt med oboy på isen 😀 Ikke rart du blir tårevåt, det er sånn med ungene. Det slutter ikke heller, men vi lærer oss å leve med det på et vis. De har det jo bra 😉 <3

      1. Enig med deg, er for mye å bake 7 sorter synes jeg. Siden sukker ikke er så bra satser jeg på en sort eller to også noen ekstra turnerer innom for å få fatt i is med egen strø 😀 Det er skikkelig trist at de flytter og så er det så utrolig godt at de har det fint på en gang. Tror egentlig jeg er sånn gresk storfamilieperson. Har alltid hatt lyst til at hele familien med besteforeldre, onkler og tanter og foreldre og barn at alle skal bo sammen. Tror jeg skal ønske meg det til jul 🙂 Stooor god adventsklæm <3

    7. Bunny er en dyktig blogger som skriver godt og er fokusert på så mangt. Snopkalender er intet for meg har nok med gavene i år. En fin greie med 7 slag men hvorfor må alle de 7 være kaker. Her blir det mye frukt, Banan, eple, druer, klementiner, pepperkaker, sandkaker og goro – se der har vi 7 slag med ny vri. Kakene er ikke glemt men litt sunne slag er min greie. Men mulig litt marsipan sniker seg innimellom men ikke er det kake og heller ikke frukt. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg