Løgn og bedrag!

og til deg som sa dette sier jeg bare: fy skamme seg!

For et liv, jeg bare nevner det.

Ingen skal si at jeg ikke har mange baller i lufta, for det har jeg og ikke går jeg av veien for å prøve nye ting heller

(ting er for å testes ut, i alle fall det meste)

Well, du på youtube som sa at pollenallergien fordufter om man holder rundt et bjørketre….drit og dra!

 

Prøvde det jo såklart for jeg liker ikke noe særlig å ha bjørkepollenallergi

og til alle naboene og de som gikk forbi,  Life is life

Det funka IKKE og med min flaks

 

akkurat når jeg var pottetett og nesa renner og øynene er gjenklistra…ja da ringer vaksinedama…snakk om skjit

 

Fikk kun komme om jeg ikke var forkjøla

 

Man får jo kjempekort varsel fra de ringer til man skal være der så allerede i dag skulle jeg dit.

Våkna til tidenes torden og regn og da har man jo flaks om man har pollenallergi, eller flaks og flaks:

fyttiskjiten jeg hater stikking og ikke nok med det

“Bruker du ikke!” Såklart bruker jeg begge armene. Kan ikke drikke kaffe og putte inn sjokolade med en hånd, det går for sakte rett og slett.

Jeg følte at jeg hadde ingen armer å ofre så jeg spurte: “visner den og faller av eller?”

Gjelder å forsikre seg.

 

I alle fall nå er jeg vaksinert, 1. dose unnagjort og det beste, det gjorde nix vondt.

Har jo blitt stukket så mye før at jeg stort sett gikk rundt som en lekk sil, men det var FØR jeg sluttet med leger.

 

Ett hull fra eller til gjør ikke så mye, dessuten blir dagen bra om man fyller på litt mer godt enn ikke godt 🙂

 

Nå er det premiesjokolade og sofaen, seeeeee U <3

 

Har du tatt vaksine eller?

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. God morgen!

      Ja om det hadde hjulpet så hadde store deler av befolkningen stått og holdt rundt et bjørketre 😀 hehehehehe vel vel… vel verdt forsøket??? 😀

      Sprøytestikk er aldri morsomt! Men nå har du gjort det 😀

      Lag deg en fin fin torsdag!

      1. God kveld 🙂 Ja det er jo endel alternative folk i Norge som står og holder rundt trær, men jeg lover, det funker IKKE Greit å ha prøvd, da vet jeg i alle fall og så slipper alle dere å prøve det 😉 Tusen takk nå er det HELG 😀 <3 good helg Mette <3

    2. he he dagens gode latter også er ikke klokka mer enn 10 da gitt. Enhver dag med regn om våren er en bra dag når man ikke er helt stabil med pollen. Regn hver tredje dag gjør seg virkelig. Tror den personen på Youtube ikke er særlig allergisk mot bjørkepollen. Pollen finner til og med veien dit en ikke trodde det ville komme, men nå er det snart over! Jeg har fått tilbud om vaksine, men har ikke tatt kontakt for time. Tror ikke jeg gjør det med det første heller.

      1. Det var bra, en latter forlenger livet har jeg hørt så da er det bra 🙂 tralalalala Det kjennes jo som man blir et nytt menneske etter en liten regnskyll, jeg elsker en real regnskur 😀 Jeg var også usikker på om jeg ville ta vaksinen men så kom jeg til å tenke på alle bivirkningene med covid og da ombestemte jeg meg. Nå er jo den Indiske varianten her også og de er visstnok litt usikker på hvor bra vaksinen fungerer mot den, kanskje vi må ta en til? eller kanskje den beskytter litt mot den i alle fall, ikke godt å si. Ha en good natt fine du <3

    3. Har fått sms om det men har noe trøbbel med passord så jeg tyr til telefonen for registrering og den biten der. Men det der er en smal sak men det er mange som er blitt syke etter det første stikk. Men tiden vil vise. Ellers er livet her som vanlig med utfordringer, klesvask og div. Men ute er det snart sommer. Er meldt regn på 17 mai så det blir en innedag men jeg skal da få hengt ut flagget. Håper det gror i drivhuset ditt som gir masse gode vitaminer i fremtiden. Ha en fin dag.

      1. Må man det? Jeg hadde ikke registrert meg og de ringte bare. Fikk feber og vond arm men nå føler jeg meg bedre 🙂 Ja så det, tenkte grille på 17. mai men den planen utgår eller neiforesten blir opphold på kvelden og 17. er en lang dag med mye kake 🙂 (har tenkt å få fatt i en i alle fall 😀 Deilig dag i dag (litt varmt for en nordlending men det gikk haha. Ja det gror og vokser Ha ei riktig så god natt Helge 🙂

    4. Jeg har ikke fått vaksine enda. Hos oss blir nå vaksinedoser prioritert til dem som skal ha dose to før vi andre får. Det tar nok litt tid før det blir min tur dessverre. Men håper det blir før sommerferien i hvert fall

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg