Litt updates bare

Kjære dagbok

 

I dag har jeg ikke spist, kom på det nå, er nemlig opptatt

Har drevet og malt og i dag startet jeg på det største maleriet jeg har gjort, 1×1 meter.

Skulle male midnattsola men det var neimen ikke lett, så jeg måtte ta en fille og tørke alt av igjen

 

sånn 30 ganger og det sier litt.

Nå er jeg litt på vei, gjelder å ikke gi seg midt i katastrofen men å få til et par penselstrøk man er litt fornøyd med

Et laaaangt stykke igjen men en begynnelse. Tror jeg vil ha små hus ute på øyene 🙂 Siden jeg er ekstra glad i små hus.

 

Well well, lasta opp en video på youtube i dag siden jeg behøvde litt oppmuntring mest fordi dagen ikke begynte så bra med all den avtørkinga av oljemaling.

Filma litt de siste ukene før jeg fikk krystallsyken og så filma jeg litt mens jeg satt og malte, du kan se den her eller la være:

Nå er jeg så sulten at jeg må ha et knekkebrød

Hvis du lurer på hvorfor jeg har oljemaling i fjeset er det fordi det finnes snart ikke et sted i dette huset uten oljemaling, jeg klarer å kline det all over liksom Og hvis du lurer på hvorfor jeg ikke har så mange øyevipper så er det fordi det er påfylledag i morgen, gleder meg sånn veldig til et par timers snorking midt på sentret.

Englebassen skjønner ikke hvordan det er mulig å sovne, jeg skjønner derimot ikke hvordan det er mulig å ikke sovne. Når noen sitter og småplukket på øyevippene mens man må ligge i 2 timer med øya igjen, er det klin umulig å ikke sovne.

 

Våkna av en diger snork sist og da velta hun dama limet og så ble jeg limt fast, skal sjekke hvor hun setter det limet før jeg lukker øya i morgen i alle fall.

Nattseilere er nesten ferdig, ikke helt fornøyd med overgangen på glittersjøen og skyggen til det fjellet uti havet men det kan fikses 🙂

Nå MÅ jeg spise!

Pleier du å glemme av å spise når du gjør noe gøy?

Gjelder å ikke ha det skjitgøy hele tiden hvis ikke blir man innmari tynn, bare et tips.

 

Foresten fant ut at kalsiumkarbonat tror jeg det var er så bra for oss så jeg bestemte meg for å bestille en boks, men fyttiskjiten den prisen! Googla det og fant ut at de selger det på slike steder man kjøper tilbehør til å brygge øl, så jeg kjøpte det derfra, en halv kilo! Etterpå fant jeg ut at akkurat kalsiumkarbonat er farlig i for høye doser og da kan man bli skikkelig syk, så nå må jeg finne ut hvor mye man kan ta. Greit å holde seg oppdatert og ikke bli syk.

 

Og så leste jeg tidenes blogginnlegg, noen som mener at ph ikke kan fikse en syk kropp. Han var så påståelig at jeg nesten trodde han, men så kom jeg på at alle blodprøvene mine er grisefine og det har de aldri vært før 😀

 

Men du nå må jeg løpe, sulten 😀

 

CU og takk for besøket <3

6 kommentarer
    1. Sjelden jeg glemmer å spise..men i dag er jeg svimmel så har ikke særlig matlyst ! Er jo bare såååå fint det du maler..så kan skjønne at du blir så oppslukt av det at du glemmer alt annet.. Klem til fine deg…også med maling i fjeset 💗

        1. Føles litt annerledes svimmel enn når jeg har hatt krystallsyken ..så litt usikker på hvorfor jeg er svimmel nå..håper bare å våkne i bedre form i morgen… Sov godt og fin morgendag 💗

    2. Det blir kjempefine bilder 🙂 Og du gir deg ikke før de ER bra 🙂 Men du, håret ditt ser rødt ut 🙂 Er det det? Har du farget RØDT søs? 😀 Klemmer <3

      1. 😀 Tusen takk søs <3 nix må holde på til jeg er fornøyd 🙂 Hået er bare veldig utvokst og behøver farge (og vask men det er litt vanskelig når hele verden snurrer rundt så jeg utsetter det stadig) Jepp har farget det rødt før men det ble ikke rødt fordi jeg har så mørk farge under. Goooodklæmme <3

    3. Fine bilder du lager men du må alltid spise hver dag. Dere fyrer med ved ser jeg og bjørk brenner godt. Det ble en smak av vinter men det smelter fort. Bra jeg har piggdekk og der er sikkerheten best på min sykkel. Langt fra ny og slitt så jeg håper det dukker opp noen kr snart. Var en tur på kiwi i går og tok med meg wienerpølser og de kan brukes til mangt. Men nå må jeg pakke sekken og fare. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg