Kjære dagbok

Kjærs dagbok

 

Er såååå mett

 

Snart er jeg lettere å gå over enn rundt(eller var det motsatt?), men jeg har fått midje. Ser du den?:

(nå håper jeg du sier : Jaaaa!)

Well well skal ikke gni salt inn i såret om du for eksempel mangler midje. Jeg er i alle fall med i den gjengen med midje nå 😀

 

Det er en ting jeg er ekstra nøye med nå om dagen og det er tannpussen.

Har ingen planer om å måtte til tannlegen det neste året eller før det her viruset er fordufta

Det er bare å sette tannmaskina på full guffe og så røre den rundt som en visp inni brødsaksa for best resultat:

Dagens antrekk:

Strømpebukse, tanktopp og en stripete jumper. Det enkleste er oftest det beste

Tror jeg kanskje kommer til å begynne med dagens antrekk, hvem vet

 

Et bilde til av tannpussen ettersom det er viktigst å få med de bakerste tennene

(det fester seg fort mye karamell og sånn der nemlig)

Etter tannpussen ville jeg på do men der er det alltid opptatt:

Etter do og bad og dusj, ba jeg englebassen ta på litt hagejobbeklær

og så gikk jeg for å ta på mine:

Tror vi har bodd litt for tett i det siste når vi kommer ut av klesskapet i nesten prikk like antrekk:

Shit happens.

Morgenkåpe, stripete jumper og og slike sko hahaha= utejobbeklær

 

Har hatt litt problem med å huske på hvordan dag det er men så kom jeg på at jeg kan

sikte meg inn på de dagene som matleveransene kommer og da vet jeg

nøyaktig nesten på minuttet når de kommer og vipps vet jeg jo hvilken dag det er også 😀

 

UTE:

I ene plantebeddet er det begynt å vokse spinat og salat:

Tror jeg elsker salat:

Men du, nå skal jeg drikke en kopp kaffe med en melkeskvett og så skal jeg synge

Eller synge og synge.. Satte litt i gang her i stua i går tidlig.

 

Alle bare løp ut fra huset eller inn på rommet og så var jeg helt møkk alene.

Snakk om folk, ikke mye sånn: “Flinka” å spore liksom

 

Holder på å øve litt på growling og gitaristen sier det låter helt jæklig

og da ha sa det ble jeg stolt for det skal jo låte akkurat sånn

Meg som er fornøyd med sanginnsatsen sålangt <3

Nå skal jeg fortsette litt.

 

Har du påskemarsipan? (si: nei)

Tror du det er påskemarsipan på butikkene som bringer etter påske?

Noen som kjenner noen på Freia som vet hvor man får fatt i en eske med sånne marskipanstenger med gul marsipan inni og strø utenpå?

Har du savnet meg siden jeg ikke var her i går? (si:jaaa)

 

CU og takk for besøket <3

 

 

7 kommentarer
      1. Ja ikke sant? hahaha Oi så flink du er da, 8 kilometer. Det er like langt som jeg har gått tilsammen hele året tror jeg 🙂 Ååååh så godt å høre søs <3 <3 <3

    1. Jeg gikk ca 10 km i dag eller 3 timer i skogen, besøkte Risdalstårnet(sjekk bilder på google). Var lenge siden sist jeg var der så det var på tide. Noe marsipan har jeg ikke men må innrømme at det ble 2 kvikk lunsj på meg i påske. Ellers har det vært appelsiner, salat og egg. Syns du ser fin ut jeg, midje eller ikke. Du er like ung som du føler deg, håper ryggen er bedre. Bra at du trimmer tannbørsten, trives i hagen og har en de rundt deg som hjelper til. Ha en fin kveld.

      1. Jammen er det bare sånne sprekinger innom bloggen. Snakk om, jeg hadde ligget rett ut etter alle de der kilometerne
        🙂 Kivkklunsj er digg men marsipan er enda bedre 😀 Tusen takk Helge. Kan ikke si der der med å føle seg ung når ryggen krangler men snart er jeg ikke en dag over 23, det er jeg nesten helt sikker på 😀 Tusen takk og ha en fin kveld du også 🙂

    2. hi hi du er skjønn :=) men jeg har påskemarsipan,satt med en hel munnfull da jeg klikket meg inn her ,sorry :=) skulle tro dei fleste butikker har påskemasipan,den med gul marsipan inni så jeg iallefall på coop exstra i går :=)og på rema var all påskegodt 50% avslag på,så noe får du sikkert,her spiser vi julegodisen ,for den ble ikke spist i julen da jeg var nyopperert og ikke kom meg ned i kjelleren der eg hadde gjemt godisen hi hi

      1. Haha takk <3 hæ, har du? Skikkelig, urettferdig. Største englebassen har også og han sa han kunne sende men det går heller ikke for ikke drar jeg på posten og jeg nekter å spise noe som ligger oppi viruspostkassa, eller…..vent nå litt..

        Vi har bare 2 butikker som bringer, Meny og Kolonial og ingen av dem har den gode påskemarsipanen. Kanskje på tide å skrive en liten klage om akkurat det. 3-4 A4 sider burde holde.
        HALV pris allerede?! Jeg må løpe, innom kolonial og sjekke, kanskje de har fått 😀 Lov å håpe :DDD Heldige deg, koooos deg masse <3 <3

    3. Se der ja,, nydelig påskefortelling fra karantene forhold og kroppslige fokuseringer. Men med en herlig snert av ironi en nordlending verdig.. og neiii.. her finnes ikke marsipan i huset.. og det må være årevis siden sist. Men det tok 67 år før jeg begynte å få mage og ræv. Nå klarer ikke jeg å følge med på alt som skjer bakom ryggen min.. men at magen dukket opp… det burde jeg ha lagt merke til før det var for sent….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg