Julgavetips

Reklame | Lady August Art

Hei på dere 🙂

 

Gjett jeg har det førjulstravelt, masse som skal ordnes og sendes og kjøres ut. Timene bare flyver

men jeg koser meg og i morgen er det en velfortjent liten ferie 😀

 

Fikk lagd noen nye kruseduller med ordtak, den første er i nett butikken min alt:

http://ladyaugustshop.com

Krusedullene er superlett å ramme inn selv for de er standard A4 størrelse

og koster kun 200 kroner pr.stykk så det er en

genial julegave som kanskje gleder. Vi får i alle fall masser av tilbakemeldinger på at

folk fra hele Norge har blitt skikkelig glad i disse og mange samler på dem.

Det finnes mange forskjellige og nå jobber jeg med en serie med hverdagsgleder, noe som jeg synes er veldig viktig, altså å ta vare på hverdagsgleder <3

 

Små oppmuntrende bilder på veggen som gjør at man kanskje husker på de viktige tingene.

Skal prøve å få opp den aller nyeste Krusedullen også innen få dager så det er bare å følge med.

 

Vi har også superkoselig frokostsett som du ikke finner så mange andre steder, en super julegave! De finnes i 4 forskjellige varianter og har allerede blitt favoritter fra nordligste nord til sørligste sør

 

Du finner dem i nettbutikken vår, eller du kan kontakte meg på Facebook såklart. facebookside: https://www.facebook.com/ladyaugustsbutikk

Fasongen på koppene er bare fantastiske, jeg elsker dem og de rommer 3.5 dl

og det er mye for koppen er ganske så nett og virker ikke stor i det hele tatt.

Vi får så mange koselig bilder fra folk rundt om og små koselig beskjeder. Alle er så fornøyde og gode i settene sine <3 Tusen takk <3 <3 <3

 

Well nå må jeg løpe, skal pakke klart til miniferie i morgen formiddag, digg.

 

CU og takk for besøket <3

 

1 kommentar
    1. Er jo så fine ting du lager..og flott som gaver 🙂 Jeg kjøper jo bare til gutta mine..og da går det som regel i penger og boxershorts.. og selv prøver jeg å ikke ha mer enn jeg mååå ha etter at vi flyttet.. veldig lite skapplass.. men skal jeg kjøpe noe så er dine ting blant favorittene … Gøy at salget går bra og at folk er fornøyde.. Kos deg på miniferie.. Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg