Jettesnygg + update

Ikke jeg men tennene mine 😀

Var hos tannlegen i dag. Var nesten sikker på at det var noe humbug inni brøsaksa men du vil ikke tro det, men null hull.

Favoritt-tannlegen min sa at det så jettesnygt ut inni der, null hull 🙂 Beste tannlegen i verden <3

Englebassen var også litt spent siden jeg har pussa tennene kun i sesamolje et helt år nå. Sesamolje (kaldpresset) er så digg at av og til tar jeg meg en slurk som vi sier i nord 🙂

Nok om det over til noe annet.

Tok et bilde av himmelen for jeg synes det er noe magisk med å bare ligge på rygg og se på den:

men du..har du noen gang sett en badene due? Måtte gni meg i øynene flere ganger da jeg våkna og kikka ut

Trodde ikke duer dreiv og badet:

Snygge tenner: 

(var litt vanskelig å få bilde av alle fortennene, derfor jeg ser litt ybersnål ut)

Da jeg skulle ut å strø litt blodmel for å holde rådyrene på avstand, lå denne rett utenfor her:

Jeg klarer ikke slanger, bare klarer dem ikke. Denne har ikke tenner tror jeg og det hjelper litt Nok om det, fikk strødd ut blodmel

Plenen burde vært klippa men jeg har helt andre planer for morgendagen siden det blir sol og digg

 

Har foresten planta poteter: 

Men det var ikke det jeg skulle si, jeg har gjort ferdig minihuset. Tusen takk for mange fine svar om hvilken farge det skal få.

Ut fra hva dere har skrevet har jeg kommet frem til hvordan det skal bli og i morgen skal jeg male det, gleder meg ihjel nesten <3

Sånn ser det ut nå:

Følg med så får du se hvordan det blir <3

Utenom det, behøver jeg woodchips, masse woodchips. Noen som har oppmalte greiner så er det bare å dumpe det her <3

Nå skal jeg se mer “back to eden” fantastisk mann det der, han har skjønt det med å dyrke mat 🙂

Her kan du også se Back to Eden;

 

CU og takk for besøket <3

10 kommentarer
    1. så festlig da med badende due i hagen ,ikke mange som har det :=) elsker hagen din den er så koselig og minihuset blir fin uansett farge du velger ,naboen vår har laget masse kutta greiener,jeg får lov å ta om jeg trenger ,min maskin har tatt kvelden ,vi får iallefall ikke fres på den

      1. God morgen 🙂 Første gang jeg har sett det. Tusen takk <3 Så dumt at maskina di ikke virker 🙁 men bra du får woodchips 🙂 I dag er det maledag, superfos 😀 Ha en super dag <3

    2. Sesamolje… hmmm… uansett flott med NULL hull! Det blir jeg også glad for når det skjer :_D Men jeg bruker tannkrem 😀

      Det minihuset blir jo bare lekkert det 🙂

      Lag deg en fin fin fredag ( skulle til å skrive torsdag…) dagene flyr 😀 klem

    3. Gap opp og smil til verden. Ønsker deg lykke til hos tannlegen. Ligger egentlig på latsiden når det gjelder slike ting tror jeg. Men slapp og ei tann enn så lenge. Det er juni og sommer. Alt ble dyrt, mat bensin, strøm og mange andre ting. Men glem det, man kan drømme seg bort mens man nyter varmen fra sola. Mye god mat dyrker dere og bra er det. Her skal jeg ut og handle mat og drivstoff. Håper du er frisk og har mye du kan glede deg til fremover. Ha en fin dag.

    4. Hjelp tenkte jeg om sesamolje, jeg bruker tannkrem. Null hull her også denne gangen. Lykke var det. Stilig med badende due og hagen din er lekker. Lykke til med husmalingen. Klemsiklem

    5. Duene nede i Oslo sentrum tar seg ofte et bad i vannpyttene, for å rense fjærene 😉 Så bra det gikk fint hos tannlegen, ikke noe er bedre 🥰

      1. Gjør de? Da lærte jeg noe nytt 😀 Var litt redd for den dua siden duer ikke har svømmeføtter skjønner du 🙂 Kanskje ha på den flytevest neste gang hahaha Tusen takk <3 Håper dagen din blir super <3

    6. Gudd maurnings fråm mi tu ju (eller no sånt)
      Herlighet, her har det jo skjedd en god del siden sist jeg klarte å lese meg opp.. men må bare klappe i hendene over de jettesnygge tennen, da 😊
      Ellers gleder jeg meg til å få se hvordan minihuset blir – det er jo rett og slett dritkult 🤩

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg