Jeg helbredet meg selv!

Kjære dagbok

 

I dag dro jeg til overlegen og fikk resultatene av de siste prøvene.

Han smilte fra øre til øre og kunne meddele at prøvene mine var fantastiske!

Vi tar jo en dullion prøver hver gang og avføringsprøver, sistnevnte har ligget på godt over 500 hos meg mens en frisk person har under 50. Man begynner å kjenne seg ganske uggen når den kommer opp i over 100. Tror jeg har ligget på sånn 2-300 for det meste. Ikke så rart at jeg har kjent det som noen har tygget meg og spyttet meg ut igjen.

 

I dag kom svaret på den etter at jeg har startet med Wim Hofs metode og noen små endringer i hverdagen.

Ph’en endrer seg med hva vi spiser og drikker. Med å velge rene produkter og å spise gode produkter med de rette magebakteriene skjer det noe i kroppen.

Kroppen er som et laboratorium, tingene vi spiser reagerer med hverandre og kombinerer man kjøtt, potet/ris/pasta og grønnsaker lager man en skikkelig dårlig ph i kroppen, spiser man grønnsaker med kjøtt og fløtesaus så gir det en fantastisk ph. Jeg tror ikke vi skjønner ennå hvor mye det betyr akkurat det med hva man spiser  og hvordan man kombinerer maten betyr.

Wim’s metode endrer ph’en i blodet og setter i gang ditt eget immunforsvar og i dag fikk jeg nok et soleklart bevis på det.

 

Testen min viste at jeg har null betennelse i magen og det har ikke hendt en gang på 35 år før nå!

Det virker!

 

Jeg merket endring fra dag 1.

Energien kom tilbake og smertene ble borte og kroppen ble frisk.

Alle prøvene sier det samme, frisk som en sprettball.

 

Og det beste av alt er at jeg fortsatt kan spise småsnop 😀

 

Her er hva jeg gjør:

-følger Wim Hofs pusteteknikk (ca 15 minutter) og kalddusjer i 30 sekunder hver dag

-bruker ph-papir for å sjekke urinen slik at den er mest mulig riktig (grønn) Er Ph’en for dårlig drikker jeg sitronvann eller juice og lager en god gryte med fløtesaus og grønnsaker og kanskje finnebiff

  • tilskudd av omega3, multivitamin, collagen og probiotika

-spiser mest økologisk mat og er nøye med hva jeg blander sammen.

 

Allerede tidlig på 1900-tallet fikk en mann som het Otto Heinrich Warburg

noblesprisen for å ha funnet ut at mange sykdommer ikke har noe levegrunnlag i en alkalisk kropp.

 

Det er rart at fokuset ikke har vært større på noe som ser ut til å være en vidunderkur, men på den annen side er legemiddelindustrien så stor og inntektsbringende at å markedsføre gulrøtter ikke helt kan komme opp i den samme inntekten for disse gigantene.

 

Den dårlige nyheten i dag er at jeg kan ikke slutte på den imundempende medisinen fordi da danner jeg antistoffer slik at man kan få farlige allergiske reaksjoner og at medisinen ikke kan brukes igjen og det finnes ikke noen måte å finne ut hvordan kroppen reagerer uten. Jeg er nesten bombesikker på at jeg er frisk som en fisk uten medisinen men siden jeg har operert vekk så mye av tarmene at jeg ikke kan ta vekk mer, kan de ikke stoppe behandlingen.

 

Den gode nyheten er at jeg etter årevis med medisin alltid har hatt dårlige verdier og masse betennelse i kroppen og nå har jeg ingen betennelser mer takket være endringene jeg har gjort og best av alt, jeg berget småsnopet 😀

 

Jeg er såååååå glad som en gladlaks 😀 <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Suverent. Hadde sånn fin middag i dag med fløtesaus, grønnsaker og kjøtt. Snadder, og jeg tenkte ikke at det var Sundt!😁 Nå vet jeg det. Klem til deg!

      1. Hahaha herlig 😀 Jeg pleier å ha oppi litt gurkemeie og hvitløk, tror det er den retten som gir best ph av alt jeg har prøvd så langt 🙂 Jaaaa til supergodt og sunt 😀 Stooor god klæm <3

    2. Så bra!!!! Interessant å lese om dine endringer i hverdagen – og at de hjelper så bra 😀 Jeg har troen på dette!!! Gode dager i ventetiden for deg, Ladyaugust! klem

      1. Jeg er så utrolig glad for at jeg har drevet å forsket litt på dette på egenhånd 😀 Jeg er nesten 110 % sikker på at svarene ligger i ph’en. Wims pusteteknikk og hva vi spiser + at kroppen får en skikkelig dårlig ph av dårlig humør og krangling. Enkleste måten å se om det man spiser fungerer er å kjøpe ph-strips og sjekke. Jeg tror kun en veldig liten prosent av Norges befolkning har rett ph. Tusen takk Mette og stooor god klæm til deg <3 <3

    3. phen er superviktig,,,,,, her plasker det ned og frister veldig lite med med både meditasjon ute og kald dusj…eg må bare si det som det er…men sku gjerne blitt frisksen med pga balansert mat <3

      1. I starten er det grisekaldt men etter noen uker skjer det noe rart, kroppen kjennes varm noen sekunder etter at man starter kalddusjen og så blir man så våken. I staren hatet jeg det men nå elsker jeg det og det sier litt når en frysepinn som meg sier det hahaha Det skal mye til å få rett ph fordi vi spiser så mye som gjør den dårlig men med strips ser man fort hva som hjelper masse og hva som ikke gjør det 🙂 Maten er nøkkelen tror jeg 🙂 <3 Meditasjon er superviktig også men trenger ikke gjøre den ute 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg