Jeg har åpnet butikk!

Reklame | Lady August Art

Hei på dere

Nå vil dere kanskje ikke tro det men jeg har åpnet butikk (kanskje Norges minste) men såklart koseligste 😀

 

Den er så liten at jeg ikke har åpningstider engang siden man bare roper på meg og vipps er den åpen.

Jeg sender også såklart 🙂

 

      

De beste frokostsettene jeg vet OG vi fant en eske til med “never let go of your dreams! 😀

Har inne alle de 3 glansbildene i størrelse 70×100 cm

Kruseduller som gjør folk glade:

 

Har inne de fleste store glassbildene:

Her er en utrolig morsom maleteknikk jeg nok kommer til å jobbe mer med. Første bildet var solgt før det ble tørt :D:

Kanskje min favoritt fordi den har så mange uttrykk <3 :

 

 

Noe du lurer på er det bare å rope ut såklart <3

Måtte ta en tur i hagen og plukke inn litt lunsj:

De her var ikke helt ferdige så de får stå en stund til

Ikke helt sikker på hvordan man tilbereder grønnkål men finner det nok ut

men denne har jeg lært en del om:

Tror aldri jeg har spist så mye squash, aldri:

Noen som vet hva man skal gjøre for å få de til å vokse litt saktere eller?

Digg lunsj:

Nå skal jeg bare kose meg med minibutikken og en kopp kaffe

Håper du har det bra og tusen takk for besøket <3

 

10 kommentarer
    1. De vokser ikke saktere, vettu 😂. Når du har så mye av dem – gjør kål på en del når de er små. Høvle med ostehøvel og nyt på spaghetti! Kanskje du liker å bruke blomstene også, friterte med ricotta-fyll ( eller norsk ferskost). Har alltid hatt lyst til å smake på sånne blomster 😊!

      Men nå må jeg studere butikken litt mer ! Ha fin dag 🥰

      1. Nei har oppdaget det hahaha Ja tenkte det men vipps var de store. Har blitt tipset om det med spagetti finnes et apparat for å lage det også men ostehøvel er jo genialt 🙂 Takk <3 Å, er blomsten spisende også, nå lærer jeg nye ting 😀 Studer i vei og bare rop ut om det er noe du lurer på 😀 <3

    2. Wow! Gratulerer med hjemme-butikk 😀 Og du har så mye lekkert <3 Og det grønne hos deg vokser skikkelig ja 🙂 Herlig! klem

    3. Mye fint i den butikken din. Kjøpte noen kopper og litt fra deg for 2 år siden. Koppene står til pynt i bokhylla mellom en isbjørn og en pokal fra Kongsvinger maraton. Solide saker du selger. Håper det blir fart i butikken din utover – det ligger noen timers arbeid bak det du lager. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg