Jeg hadde ikke sjans

 

For en fin liten dag 🙂

Sola skinner, drivhuset er fryst og døra sitter dønn fast. Var ute med en smørkniv og prøvde å få isen vekk uten hell.

Gutta holder på med innspilling og jeg tøfler rundt.

Troll-låta er så kul at jeg begynte å shoppe og det sier litt. Av og til vet man at alt er helt rett <3 Jeg elsker den låta!

 

Men over til å sjekke spireprosenten av frø. Det er viktig. Jeg plasserer noen frø på papir og fukter det og putter det i en fryseposer og legger den lyst.

Plommetomatfrøene spirer som bare det. Tok frø av mine plommetomater i høst. Det er lurt å sanke frø selv

Det gjør disse også (tror det er melon):

Jeg skjønner jo at det ikke er plass til en haug med meloner inne og jeg skulle kaste dem, men det gikk ikke. Hadde ikke sjans, de er så søte. Har ikke mer å potte om i så jeg brukte et druebeger:

2 meloner (om jeg tipper rett) plantet, og sjekk hvor søte:

Det er så koselig. Satser på å få tak i plantejord i morgen. Har bestilt 5 såbrett som kommer langt ute i mars men det er helt greit.

Gjenbruksbilde fra da jeg hadde rødt hår og før jeg måtte klippe det kort. Håper håret vokser ut litt kjapt

Ha en fin dag <3

6 kommentarer
    1. skjønner godt att det var vanskelig å hive frøene som spirte ,hadde hatt problemer selv der :=) jeg venter til mars ,da bør jeg få noen frø i jord ,jeg skal på tur en uke i april ,og det meste jeg skal så skal såes i april ,mulig jeg venter med dem til jeg er hjemme igjen ,må jo passes med fukt så det ikke tørker inn når det begynner å spire

      1. Ja ikke sant. Mars er en fin måned, da må plommetomatfrøene mine i jorda om det skal bli plommetomater. Ser den, ikke så gøy å så om de blir stående uten fukt. Skal så masse i mars og i april 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg