Jeg fikk sjokk!

Kjære dagbok

 

Mens jeg satt og surfa på nett så kom englebassen og ville ta bilde av meg, jeg fikk sjokk da jeg så det!

Fyttimainnskjiten!

Man ser ikke ut som en ungmøy av å ha sittet i sofaen å småspist (storspist) smågkjeks og twist hele jula akkurat.

Jeg har ikke merka at kroppen har forfalt engang!

Noen som har lyst på en liten nuss eller?

Jeg bare blanka helt ut og hoppa det forteste jeg noengang har gjort ut av sofaen mens jeg peiva med begge armene i full galopp inn i mitt hemmelige lager av uåpna apparater som skal motvirke gammel hud og næbbla (som vi sier der jeg kommer fra) tak i et apparat som skal fikse huden i en fei:

Det var uåpna så jeg måtte pakke det opp og legge den til ladding med en gang.

Gjett en gang hvem som er klar som et egg for å få fin hud igjen eller?!

Jeg må bare si det, av og til er det skikkelig livsnødvendig med et lager med en haug apparater som skal fikse umulige problem og noen av dem fungerer og noen gjør ikke det 🙂

 

Og akkurat i det jeg er i kriseberedskap så får jeg se et nytt bilde, et bilde uten filter og bare akkurat sånn som jeg er som englebassen også tok og jeg må bare si det, hvilken fantastisk skapning jeg er, jeg ble så glad, usminket, ufiltrert og glad:

Selv dobbelthaka er fin liksom og badesveisen er helt topp 😀

Burde lagd sånn før og etterbilde ut etter å ha testa den maskinen, det ville nok sett sånn ut:

eller ikke… Har i alle fall tenkt å kjøre over ansiktet noen runder sånn forebyggende nå snart 🙂

(hvis du lurer på hvorfor jeg er litt svart mellom den sidetanna så er det ikke et hull men restene av den sjokkokula jeg akkurat tygde på)

 

 

 

Små ting kan gi stor glede <3

 

CU

2 kommentarer
    1. Du må prøve den på snapen hvor du blir bare 8 år 😀 DEN er fin. Liker å se SÅ ung ut altså 😀 Prøv den da!! Hent englebassen, hun har den garantert 😀 God jul søs <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg