Jeg elsker deg

for din duft av sødme og for hvordan du lekent svøper meg inn i din favn

og forhekser meg med livet som oppstår og hele ditt vesen

Jeg elsker det når du lar solens stråler varme mine kinn og fuglene fyller himmelen og skogen med fortryllende sang

Våren har en egen duft av håp og forfriskende deilig etter en regnskur, nesten som en sødme som fyller lungene.

 

Det kjennes som alt er mulig, alt

 

Jeg elsker at du gir en ny begynnelse og jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å vekke alt til livet igjen

 

Kjærligheten er som vinden som blåser, uforutsigbar og ustoppelig i sin vei. Som en flammer som danser på en bål, brennende og varm, men aldri å stille.

 

Jeg blir litt lei meg også når jeg våkner og våren er vekk

Det var mange som våknet til full vinter i dag

Men heldigvis vet jeg at den er rett under det hvite teppet og at den kommer snart igjen Jeg elsker våren <3

Nå er guttene her og driver med innspilling av ny låt, jeg elsker den låta også 😀

Gleder meg til å vise den selv om den ikke er for sarte sjeler så er den ekte <3

 

Var det snø hos deg i dag også?

 

Nå er det kaffepause, takk for at du kom innom <3

12 kommentarer
      1. Åååh det var godt å høre, krysser labbene og håper de overlever 🙂 Håper snøen holder seg i toppene hos dere og at varme dager er på vei <3

    1. Jeg elsker også våren – sånn helt plutselig, nytt av året faktisk! Tror aldri jeg har hatt tid før…..! Her var det heldigvis ikke snø, bare regn regn regn…..! God klem <3

      1. Såååå herlig å høre 😀 <3 Nå ble jeg glad for ingenting er bedre enn å elske våren for da ligger hele den og hele sommeren foran og venter mens vi nyter dagen <3

    2. Som deg elsker jeg våren- en helt herlig tid! 💚💛💚
      Også jeg våknet til vinter igjen i dag, men den snøen forsvinner fort, tenker jeg!

    3. Tinesny, vårkalvria, så vente vi enda på pinseria før sommaren kan komme. På Senja va vi i dag heldig, me mye sol. Men temperatur kunne vært bedre.

      1. Hahaha ja ikke sant 🙂 Senja er jo så utrolig vakkert. Mener vi pleide ta lokalbåten ut til Senjahopen hver gang vi skulle til besteforeldrene mine i Mefjordvær, så koselige minner <3 Håper våren sort kommer til både deg og meg 🙂 Ha en super dag

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg