I dag kom pakken!

Kjære dagbok

 

I dag kom endelig pakken jeg har ventet sånn veldig på.

En mugge som kan lage helbredene vann

Nå vet ikke jeg om det stemmer men det er mange, mange tusen som mener dette kan kurere alt.

Jeg er jo ikke så dum at jeg bestiller en plastmugge og tror den skal kunne virke som en magisk lampe akkurat men filtret i muggen skal lage vanlig vann alkalisk og det er her min interesse ble vekket for ph er noe som ennå ikke de fleste har oppdaget. Det er en vidunderkur for det meste, selv legen min vet at bakterier og virus ikke liker seg i et miljø med høy ph og det er derfor denne muggen er magisk, kanskje:

 

Noe som betyr at om den fungerer behøver jeg ikke å spise så mye som et grønt blad mer og ikke en gulrot heller…det var i alle fall tanken da jeg bestilte den… Nå derimot om den fungerer er den mer et supplement til det jeg spiser siden jeg spiser litt usunt også og da kan dette vannet kanskje gjøre underverker, hvem vet?

Jeg blir skikkelig dårlig av feil ph og siden brød, fastfood og småsnop og det meste som er digg gir feil ph, har jeg et problem ettersom jeg har ryggrad som en gelemann når det kommer til noe munngodt.

 

Oi skal teste vannet med en gang så får vi se om det fungerer, vent litt.

Her er ph test med vanlig vann:

og her er med vann fra supermuggen:

Jeg kan se en klar forskjell men hadde håpet den skulle bli enda mer grønn. Nå gjenstår det å se hvordan det virker på kroppen, om det har noen effekt og det merker jeg neste gang jeg må tisse, men det må jeg ikke nå altså.

 

Tok middagen ute i dag siden jeg måtte hente noen pakker. Hele verden surrer rundt ennå i rekordfart sånn at jeg beveger meg minst mulig, blir skikkelig kvalm, men middagen var digg, 18 nuggets med majones

bra utgangspunkt for ph’en kan ikke bli særlig værre enn etter søplemat.

Bestilte 18 til gitaristen og 18 til meg og så spurte han bak kassa om jeg ville spise dem der?!

Jeg spiser da ikke nesten 40 nuggets! Ble nesten fornærmet, heldigvis gikk det over fort.

 

Englebassen spiste helsewraps fra Jordbærpikene:

Well well aner ikke hvor de helsegenene er kommet fra.

 

I ene pakken fikk jeg kjøleskapsbokser med lokk. Vaska dem såklart sånn at nå ligger de og tørker:

Håndtak og greier, gjett salamien kommer fort ut fra kjøleren nå eller 😀

I andre pakken er det maleriting ettersom jeg jobber med store oljemalerier for tiden (greit å gjøre noe som man sitter helt i ro for da er jeg ikke så svimmel.)

Har funnet frem planteting også for jeg ville plante litt spinat, salat og broccoli og stuff og kanskje en ananas men det greier jeg ikke ennå, skikkelig uggen svimete av den krystallsyka

Panduropakke(har ikke åpna den ennå siden jeg vet hva som er inni):

Har sittet og sunget litt. Noen kaller det for synging andre kaller det helt sikkert noe annet. 🙂

Well well skulle malt litt til Har et bilde som jeg holder på med på gulvet siden det er lettere å holde planeten stille når jeg sitter:

Sitter for det meste i sofaen, der kan jeg få updates om hva som skjer rundt om i verden og det er viktig.

Tror du alkadisk vann fungerer som en vidunderkur?

Tror du den har fikset ph’en min etter den søppelmatmiddagen?

 

Følg med, det kommer garantert svar på det.

 

CU og takk for besøket <3

2 kommentarer
    1. blir spennede å se om dette virker da :=) når det gjelder krystallsyken må du få en time hos en fysioterapaut,hun eller han kan lære deg en øvelse som gjør att du blir kvitt den krystallsyken,jeg ble frisk etter en behandling,

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg