I dag gråt jeg nesten

Reklame | Lady August Art

Hei og hopp

Vaska håret i dag og så begynte det å falle av mer hår, jeg gråt nesten.

Fyttiskjiten jeg syntes synd i meg. Hvor uheldig går det an å bli liksom..

Etter å ha surfet litt nyheter, datt tidenes tanke inn i bollen

“din patetiske tullehøne”

Det er folk som har det mye værre enn litt hår som mangler og skulle alt falle av så er det fortsatt ikke vondt verken inni eller utenpå. Humøret ble bra med en gang, ikke fordi noen har det verre men fordi

jeg har det helt topp med eller uten hår 🙂 Måtte nesten synge en sang 🙂

Har dessuten oppdaget noen som heter sesamolje og det skal få øyevipper og hår til å gro så jeg er litt klissete i hele hodet og så er det bra for huden så jeg glinser i ansiktet. Siden det er bra for omtrent alt drakk jeg litt også, smakte akkurat som ristede nøtter men litt vanskelig å svelge siden jeg ikke pleier drikke olje. Pusser man tennene i den blir tennene hvite står det på nett og så fjerner man dårlige bakterier, og så blir man slank av den visstnok og den er bra for hjertet og kolesterolet. Sistnevnte mente legen min at jeg ikke har anlegg for å få for etter å ha sjekket kosten min og målt kolesterolet burde jeg ligget i øvre halvdel men den var helt fin 🙂 Du kan jo google sesamolje selv og helse så får du opp mye lesestoff 🙂 Har i alle fall tenkt å fortsette med det en stund 🙂

 

Nok om det i dag er 6. dagen av nominasjonen hvor jeg skal vise frem bilder jeg lager og dagens er dette:

Det er lenge siden jeg lagde det men nå kan man få fatt i det i stor størrelse 70×100 cm!

Jeg er ekstra glad i dette bildet, noen bilder man lager blir som små hjertebarn <3

Håper du er frisk og rask og at du har det bra <3

CU og takk for besøket 🙂

 

 

10 kommentarer
    1. Skjønner følelsen. Mange år siden (og jeg er frisk), men husker fremdeles følelsen av å stå med håndfuller av hår etter cellegift-behandling. Det er som du sier – du vil være like flott uansett !

      Nydelig bilde, det er noe i kunsten din som treffer meg. Veldig gøy å se mer enn de du har i netthandel !

      Ha gode dager ❣️

      1. ååh nå skjønner jeg endabedre hvor lite det betyr med litt hår som faller av. <3 Tusen takk <3 Nettbutikken er stengt men så folk sender meg bare melding på fb når de vil bestille noe 🙂 Ha en superfin dag <3 stooor god klæm <3

    2. Ja, det er mange som har det mye verre enn oss. Vi lager men det er det ingen grunn til. Noen hver kunne hatt det bedre på mange måter men de som klager mest er de som har mest. Merkelig greier. Skal ta en sjau i hagen hos mine foreldre lørdag sammen med mine søsken. Det jeg liker best i så måte er plenklipping men det er litt tidlig enda. Det er tidlig så jeg har tid til og ta 20 min på øyet før jeg pakker sekken. Ha en fin dag.

    3. Interessant hva den sesamoljen kan få til!! 😀 Men at det er bra – det er det nok ingen tvil om 🙂

      Men du, jeg blir lei meg på dine vegne ang det med hårtapet….man skal ikke kimse av slikt. Vet du hvorfor du mister hår?
      Det er klart det er mange som har det værre…. men så er det nå en gang slik at det som skjer med oss selv er også viktig.

      Lag deg en fin fin onsdag og sender klem din vei <3

      1. Ja skikkelig, skal i badet nå. Har hele kroppen full av sesamolje så det lukter nesten kinamat av meg hahaha Tror jeg har veldig lavt b12 men skal få det sjekket hos fastlegen. Er ikke sikker på at annenhver måned med sprøyte er nok. Det er en skikkelig kjip følelse når man stør med masse hår i begge hendene men det blir ikke bedre av å synes synd på seg selv så jeg valgte og fokusere på de fine tingene 🙂 Tuuusen takk og ha en strålende dag fine du <3 Godklæmme <3

    4. før coronaen miste min svigermor hår,først litt så mere og til slutt alt ,men det vokste ut igjen og nå er alt som det skal være , det har skjedd to ganger ,ikke kjekt og hun ville ikke gå utt ,men begge ganger fikk hun all hår tilbake .aner ikke hva som var årsaken,håper du også får alt tilbake

      1. Hadde hun b12-mangel kanskje? Skikkelig kjipe greier men godt det vokste ut igjen <3 Er så sleip som en sel nå, full av sesamolje så jeg må bade. Krysser fingrene for at håravfallet har stoppa <3 Ha en god dag <3

    5. Modern mistet også masse hår, og årsaken var noen medisiner hun tok + at hun måtte ta B12 sprøyte med jevne mellomrom. De fikk etterhvert kontroll på det heldigvis. Det går nok bra for deg også skal du se, men uansett hva som skjer så er du fin og vakker allikevel 🥰

      1. Har googlet litt så kan være b12 eller høyt stoffskifte, det er i alle fall de to jeg har tenkt å forslå til fastlegen om han står fast 🙂 Mista masse hår i dag også, har begynt å tenke at kanskje jeg burde bare klippe alt av, men enn så lenge har jeg hår 🙂 Det er bare hår og kan jeg velge mellom å være deprimert og at håret faller av eller være glad og at håret faller av, tar jeg det siste. Ikke vits å gjøre det verre for seg selv enn man må 🙂 Ha en fin dag fineste Vera <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg