I dag flyttet jeg hjemmefra

Reklame | lady august

Kjære nettdagbok

At en dag som kan begynne så fint kan ende så katastrofalt.

Det er rart hvordan alt kan snu på brøkdelen av et sekund!

Våkna klokka 6 klar som et egg til markedsdag.

Nydelig vær ble det også sikkert over 20 grader og så ble det masse salg av frokostsett og bilder, kjempekos 😀

Det var så mye hyggelige folk innom at jeg har ikke ord og så var jeg sammen med Jorunn og Tor hele dagen og vi slurpa kaffe og sludra og kosa oss, mer koselige folk finnes nesten ikke <3

Så kom det en lærer forbi, han måtte hilse på for han hadde fått et slikt bilde som jeg har lagd som heter: til læreren

 

Det sier jo litt når elever gir bilde til læreren sin, da er han flink. Selvfølgelig det er alltid en mulighet for at de fisket etter bedre karakterer men i dette tilfellet tror jeg ikke det for jeg fikk følelsen av at han var veldig flink 🙂

Møtte på favoritten min også der, nærmere bestemt honningdama, hun heter det samme som meg så jeg husker navnet hennes, flaks <3 Superhyggelig, henne liker jeg 🙂 Fikk sånn ca 5 klæmmer <3

Etter det kom flere jeg kjente men du, så kom http://karidansen.blogg.no og http://frodith.blogg.no og i går var https://nouw.com/hobbyfotograftoini innom også, skal garantert sludre og drikke kaffe med dem alle om ikke lenge <3

 

Siden Frodithsøs er sånn en halv meter høyere enn meg, langbeint og smekker, sto jeg på begge tåspissene da vi ble tatt bilde av, er nemlig ikke født i går:

Hjalp nix såklart Sjekk de syltelabbene mine! Tror jeg skal ta det bildet med til sykehuset hvor de alltid klager over at jeg ikke har synlige blodårer.. Det er kun når de skal stikke hull på meg blodårene mine blir vekk

og så fikk jeg snakket litt med søsteren til Frodith og broren

(skal ta med meg en liten krakk å stå på neste gang og be om at bildet blir tar fra knærne og opp)

Tipper DET hjelper litt 😀

Smisket litt og luftet ideen om at søsteren til Frodith kan adoptere meg også:

Vet ikke om det hjalp.. Sjekk jeg sto på tåspissene hele tiden, hva gjør man ikke når man er sykt forfengelig

Kari kom også innom, superkoselig men så kom hun akkurat i det det begynte å koke litt med kunder så jeg mista henne

(fikk låne bilder av Frodith siden hun var helt vekk, tusen takk):

Jeg hater å ha for lite tid til å snakke med de jeg liker sånn ekstra, ekstra godt <3

Her er de Frodith og Kari:

<3 <3 <3

Her er bildet som englebassen tok før vi åpnet i dag:

(eller det er ikke sant for hun måtte ta minst 6 bilder før ett av dem kunne godkjennes,

glemte å holde inn magen på alle 6)

Blid som en sol etter en helt fantastisk dag dro vi hjem, tiddelidei og sliten som en sopp men med

et stor smil om munnen.

Gitaristen og englebassen bestemte seg for å dra og handle inn til taco på en

søndagsåpen butikk og så lagde de taco, DIGG

 

Plutselig så skriker englebassen og jeg skvatt sånn at jeg nesten skreik høyt

jeg også bare fordi det kjentes veldig naturlig.

Kastet ett blikk på skrekkmonstret og bestemte meg med en gang: Jeg flytter ut nå! Helt dønn seriøs, jeg mente det 110 %

Tenkte ikke ta med meg noen ting bare dra, fort! Rart hvordan man kan bråbestemme seg så fort.

Her er synderen:

Fyttiskjiten den var stoooor. Sjekk mursteinene rett bak den. Den var så stor

sikker 8-10 cm stor

og det bare mellom øynene….

Det sier seg selv, det er ikke fysisk eller psykisk (mest det siste) mulig å bo sammen!

Jeg hakke sjans i alle fall, hadde ikke tenkt å forhandle om en løsning engang.

Kroppen gikk rett i krisemodus: kom deg vekk, langt vekk.

 

Den edderkoppen måtte ut, selv gitaristen skjønte det,

men såklart sto jeg inne på do sammen med englebassen med døra låst mens den dro ut herfra,

noe som betyr at jeg kan bo her litt til, heldig, heldig, griseheldigvis 😀

 

Er du så redd for edderkopper at du bare flytter om det kommer en diger en?

Har du det sånn at du ikke klarer å tenke klart i slike situasjoner og bare bestemmer deg for å flytte fort? (si: ja)

 

Well well folkens I morgen skal jeg gjøre så lite som mulig, kun pakke ned

bestillinger fra nettbutikken som har kommet i helga og få på posten og så ridetime med englabassen

og så tror jeg at jeg skal..hold deg fast: Strikke en fantasigenser

Gleder du deg til å se den?

Da må du garantert vente noen måneder eller år for jeg er ikke rask å strikke.

Skal se om jeg får fatt i noe garn i morgen.

Høsten er så fin tid å drikke kakao og strikke og ha fyr i ovnen og sånn 🙂

 

Nå skal jeg snart hoppe i seng, glad og fornøyd med en superduperfantastisk fin helg

 

Har du bilder av deg med frokostsettene eller koppene eller noe så send gjerne til meg da blir jeg superglad <3

Her er noen av bildene jeg har fått:

Fantastiske kopper du har laget😍

 

Det er SÅÅÅÅ fint alt sammen, og koppene var kjempedeilige å drikke av.

(bilde fra en fornøyd froksotsetteier <3

 

Tusen takk for det jeg fikk av deg i dag kjempe nydelig

 

Lykkepakke inneholder noe man blir glad i eller glad for. Og jeg ble glad i Krusedullene til Lady August første gang jeg så dem. Og nå har hun laget frokostsett med herlige tegninger på. Jeg måtte bare ha noen sånne!

Beste koppen å drikke kaffe i. 😍

I dag kom pakken med frokostsettet fra Hege. Blir så glad av disse positive krusedullene dine Hege.

Heretter starter dagene med en kaffekopp med godfølelse til. Tusen takk ❤️

Nydelig frokostsett har min kjære gitt meg. ❤️ Dette settet er laget av min gode barndomsvenninne,

Hege, under navnet Lady August. 💕

🌱💚Måtte skaffe mæ et eksemplar av kunstverket som min Tromsøvenn, ho kjære Hege har laga!❤️🤗

Fornøyd? Ja, så fin at dem ble pynt 😊

 

Tusen, tusen takk alle sammen <3 <3 <3

 

Disse settene blir man glad av og glad i og fasongen på koppene er bare helt unikt fine

Super gave, julegave eller gave til deg selv bare fordi man blir litt ekstra

glad av dem og glede kan det ikke bli for mye av spør du meg <3

 

Her er de forskjellige:

Du finner de i min lille nettbutikk: http://ladyaugustshop.com

eller du kan sende meg en melding på facebook: https://www.facebook.com/ladyaugustsbutikk

 

Ha en riktig så fin kveld kjære du og takk for besøket <3

cu <3

 

13 kommentarer
    1. Jeg hadde flyttet RETT ut om det var en sånn en hos oss. Jeg vet hvor stor klokka deres er, og denne var jo NESTEN like stor 😮 Jeg har tatt bilder av koppene også nå 😀 SÅÅÅÅ koselig dag med fine folk og så glad jeg fikk med meg koppene. Blir garantert favoritten dette vet du. Og så skal det nok bli julegaver også 🙂 Klemmmmmmmer søsklemmen <3

      1. Ja jeg også! Den var diger, skjønner ikke hvor de kommer fra heller. Oi har du? :DDD Tagg meg eller send, det er så utrolig morsomt å se 😀 <3 Helga har vært helt superfin <3 Sååå glad du kom <3 <3 Digg, her ble de favoritter med en gang 😀 Så herlig, bare gi beskjed <3 stoooooor søsklæmflatklæmmen <3

    2. For et dyr. Jeg har sånne her også i mellom, men jeg er ikke redd dem akkurat. Ble helt kurert da jeg begynte å se skikkelig på dem. De er veldig spennende. Men skjønner deg. Så koselig helg du har hatt. Morsomt. Klem😁

    3. så kjekk helg du har hatt da ) men avsluttningen likte jeg ikke ,hadde helt klart låst meg inne på badet jeg også hi hi ,den var diger og mindte meg om slike i et hus jeg leigde i mine tenårstider :=)
      Koppene jeg har kjøpt er nok innpakket som julegaver og levert til motaker,ellers skulle du fått bilde hi hi ,det må bli etter jul i såfall

      1. Jaa superhelg og fikk jo møtt flere bloggere også <3 Usj de edderkoppene på den størrelsen der er så store at man bare flytter rett ut. Nix gøy i alle fall. Håper de som får frokostsett av deg blir superglad 😀 Ha en nydelig fin dag <3

    4. Den edderkoppen må være i slekt med en tarantell! Fy søren så diger, jeg hadde rømt på flekken!
      Så bra at frokostsettene dine selger bra på markedet, og det er ikke rart for de er superfantastiske. Mine er i bruk hver eneste dag, så bra at jeg har flere 🙂
      Bestilte forresten bilde hos deg i går. Mannen har bursdag i dag og han ønsket seg et av bildene dine og det syntes jeg var supert for jeg og vil jo gjerne ha det på veggen. Så nå kan han vente i spenning til posten kommer etterhvert (kanskje jeg gleder meg mest, for det er jo jeg som har vist ham kunsten din og sagt at jeg synes disse er så fine). Fant ut at det var en super gave i hvert fall <3

      1. Ja jeg vet, fikk helt sjokk. Man tenker ikke klart når man får øye på en sånn en. Vi rømte tvert. Nå skal jeg fordype meg i alt som har med edderkopper å gjøre og finne ut hva de ikke liker. 🙂 Så bra at du liker frokostsettene så bra <3 Mange som bare har kjøpt ett sett vasker dem med en gang og sette de klare har jeg hørt, her ble det en hel haug med sett for jeg bruker dem hele tiden og det gjør resten av bøtteballetten også 😀 Masse gratulerer med dagen til mannen din 😀 Skal få det avgårde i dag i posten <3 Stoooor god klæm <3

    5. Det ble en koselig søndag for dere. Det er slike dager man husker lenge. Det kommer mye rart når det er så varmt ute som i går for da står gjerne flere vinduer åpne. Slapp ut 3 vepser og like mange fluer i går selv.. Jeg tar aldri livet av vepser men fluer må passe seg litt. Ha en fin dag.

    6. Å nei du, jeg hadde nok ikke flyttet ut pga av edderkoppen. Jeg hadde viiint av fryd, og sagt velkommen til et nytt kjæledyr. For jeg elsker sånne store fine og lodne edderkopper 🥰 Så gøy å få besøk av så mange kjente på Markedsdagen, men det er nok ikke lett å prate med masse kunder som kommer å vil se på alt det fine du har 😊

    7. Så kjekt med så mange flotte menneskemøter 🙂 Og du…om vi to møtes noen gang, så er det jeg som må stå på tå, eller på stylter eller noe sånt 😉 Just sayin 😉
      Store Petter Edderkopp er ikke så gøy å ha i hus nei. Men jeg flytter ikke. Jeg skriver ut en utkastelsesordre på flekken, og så er det han som må flytte. Med øyeblikkelig virkning!
      Jeg har altså planer om å bestille kopp og sånn hos deg. Og da du hadde introtilbud glemte jeg det, for jeg har like dårlig hukommelse som en….. ja, husker ikke helt hvem det var…. Men skal forsøke å huske å gå inn og kikke på siden din, i goooood tid før jul 🙂
      God klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg