Hvordan har du det?

Hei på dere, går det bra eller?

Det er litt sånn høstfølelse ute her. Vind og snart regn og temperaturen har sunket som en stein i vann.

Tror det er 14 grader i skyggen, ikke at det er noe skygge ettersom sola ikke er her.

 

Englebassen har innført kveldstur så hver kveld går vi tur og i dag toppa det seg med youtubetrening.

30 dagers trening og i dag var det armene som skulle trenes. 1/10 ute i treninga kjentes det som armene var lagd av skjelvende overkokt spagetti som var full av melkesyre.

Gitaristen tok bilde av oss, treningsbevis. Eneste dumme er at han tok bilde akkurat det ene micrsekundet vi hvilte litt:

Tenkte jeg skulle rydde litt men armene fungerer ikke mer så det får bare vente til de begynner å bli bra igjen som er en gang etter de 30 dagene som ligger foran oss nå.

 

Fortell gjerne hva du driver med nå.

 

CU og takk for besøket, tror jeg skal i sofaleie nå frem til gåturen

 

<3

6 kommentarer
    1. Har en ekstra dårlig dag i dag..svimmel og vondt i hodet ! Har hørt at hvile er en viktig del av treninga..hehe…så avslappende ut i alle fall 🙂 I dag blogger jeg litt ellers har jeg kokt meg ei pakke med nudler..også blir det vel en tekopp i kveld 🙂 God helg og klem til deg <3

      1. Uff Stakars deg <3 Håper det går fort over <3 Jaaaa hvile er viktig når man trener eller fungerer den ikke så godt, godt du kom på det der 😀 Takk.
        Høres ut som en god dag når formen ikke er til stede 🙂 Masse god bedring og stor god klæm <3

    2. Flinke jenter. Gode vaner gir bedre helse og man blir mere opplagt, Her i huset går nesten alt på skinner. Unner meg snart 3 fridager og vil ta en tur til Drøbak. En fin by veit jeg men har ikke vært der siden 1990-tallet. Nå venter frokost før en varm dusj. Ha en fin kveld.

    3. i dag var jeg tidlig oppe ,litt uggen i magen ,så en kopp kaffe for å få litt fres før dagen begynner.Her er himmelen blå så det blir nok sol og det er bra for ute er det 4+ ,må ha litt sol for å varme lufta litt :=) Ellers har jeg fått dilla på koftestrikket mitt,pakker bobil til ferie om en uke og planlegger litt mat for neste uke ,da kommer elsdte sønn ,svigerdatter og 2 barnebarn på 5 og 8 år :=) dei skal være her til neste fredag ,blir litt livat i heimen da :=)

    4. Hihihi ja trening må til !!! Pluss hvile innimellom øktene 😀

      Ønsker dere en god sommer!

      Jeg har ikke ferie ennå – men den kommer sigende på rundt 20 juli og da skal det nytes 😀 (selv om det nytes nå også)

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg