Hvor er du på vei?

Hei på dere

Det er fyr i peisovnen og vi sitter her med minste englabassen med litt lørdagsmunngodt og stearinlys.

Vi har vært igjennom 2 hele kroppstreninger så nå har jeg fått nytt program så det blir spennende, hun er så flink <3 Beste personlige treneren jeg vet <3 Tipper jeg må rulle ut av senga i morgen for jeg vet jeg blir støl som et esel.

 

Tidligere i dag var jeg innom Vinterbro og handlet litt småting til kalenderen. Jeg ble stående stille en stund å se på menneskene rundt meg. Masse stress som om det var OL i å få fatt i alt før en frist gikk ut og folk i trafikken var ikke mye bedre.

Det var midt i handlinga jeg begynte å tenke på hva er egentlig så viktig med å komme hjem 3 minutter tidligere?

Livet er jo en vei vi alle går. Vi går fra A til B og til C og tilbake til A igjen.

 

De små gode øyeblikkene, en klem, de gode samtalene, å heie litt mer på hverandre og å være grei med medmennesker og jorden, dyrene, det er kanskje det viktigste?

Ta vare på de små tingene som kanskje er de aller største <3

Snart begynner adventstiden, på tide å begynne å lokalisere adventstjernene 😀

Skal du bake noen småkaker i år?

Prøver du også å roe litt ned å nyte de små gledene?

CU og takk for besøket <3

8 kommentarer
    1. Det er fint når man kan nyte de små tingene. Det er de som viktig og som man husker. Må snart ned og hente juleposen min, bare litt pynt men ikke så veldig mye. Kaker skal jeg nesten ikke ha heller en del frukt. Kaker er godt men nye vaner i jula kan man venne seg til. Ha en fin dag.

      1. Så enig med deg, man kan lage nye vaner, man behøver ikke spise seg syk i jula, det er en dårlig tradisjon nå. Før spiste de i jula fordi resten av året spiste de ikke så mye usunn mat, nå propper vi i oss hele året og topper det fra november. Ha en fin søndag 🙂

    2. Jeg har kjøpt TO julegaver så langt. Lurt å begynne litt tidlig 🙂. Spiser det samme året rundt jeg. Ikke noe mer til jul. Det er bare en dag i mine øyne 🙂Gleder meg til fri bare 🙂 Store gode klemmer ❤️

    3. Ja, så enig. De små ting er viktig og det å klare å bevare roen mens andre rundt oss stresser verre. Jeg tar meg en kaffekopp jeg nå og ser en julefilm. Snart advent. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg