Hva er kjærlighet?

Reklame | Lady August

Nå er tiden inne for hamburgere, ikke mye slår en nygrilla hamburger spør du meg

Vi er i gang med grillsesongen og det kjennes deilig 🙂

Jeg tror det er mange som har blitt litt flinkere til å lage mat etter at koviden kom dundrene inn over landet.

Det gjelder å se de positive sidene også, for uansett hvor ille ting kan bli

så finnes det noe lærdom eller noe man kan vokse på.

 

Men det var ikke det jeg skulle si.

Av og til begynner jeg å tenke litt ekstra og i går kveld begynte jeg å tenke å det med kjærlighet, hva er kjærlighet?

 

Midt i tenkinga fikk jeg lyst til å bake en hveteloff-gryte-brød til de jeg er glad i og det var da jeg kom på det,

for det er det som er kjærlighet. Hverdagslige små ting som viser hvor mye man setter pris på de rundt en <3

 

 

Jeg tror det er noe av det beste englebassen vet å våkne til, nystekt grytebrød.

Gitaristen synes disse brødene er bedre enn

de gode brødene fra baker’n og det sier jo litt 😀 Og da blir jeg glad såklart <3

 

Well well dagen I dag starta bra, nydelig vær, tralalalala

 

Tok et rotskudd fra Keisertreet så nå er jeg spent på om det begynner å få blader og at det vokser:

Og så fant jeg noe jeg ikke visste jeg hadde engang 😀

Eller dvs jeg hadde planer om å finne en malekost og så flekkmale litt av muren hvor jeg sølte husmaling men edderkoppkjelleren er skikkelig bomba, så jeg bestemte meg for å rydde en diger benk og satse på at jeg fant en malekost.

Jeg satte meg som mål å finne murmaling, en malekost og en ny sag.

Kjelleren inneholder jo i overkant mye så det burde ikke være en umulighet 🙂

 

Jeg fant murmaling og en ny sag men nix kost, men benken ble ryddig og tilhengeren full av søppel,

snakk om to fluer i en smekk (ikke at man skal smekke flyer altså)

 

Men det jeg fant var akkurat det jeg trenger og det jeg hadde tenkt å kjøpe, drivhusting:

Det er lov å ha flaks 🙂 Jeg ble så glad 😀

Flyttet ut en av tomatplantene i drivhuset, siden spisestua er blitt en jungel:

Det er meldt 2-3 grader i natt så jeg er ikke sikker på om den tomatplanten overlever, hva tror du?

Flyttet ut en minitomatplante forleden og den overlevde natta

Veldig spent, faktisk så spent at jeg nok kommer til å sjekke planten før jeg mater

ekorn i morgen tidlig og da skjønner du at jeg er spent.

 

Hadde vært himla fint å kunne flytta ut mange av plantene fra spisestua ettersom vi ikke har sett hverandre under middagen de siste dagene.

 

Vet du foresten hvor mye vann plantene ved spisebordet drikker i døgnet?

10 LITER! Jeg kødder ikke.

Well well skal huske på til neste år at et lite frø fort kan bli digert og at 40 frø fort kan lage ugreie i humøret til en hel familie om man ikke ser hverandre under middagen.

 

Men du, jeg har foresten supertilbud på frokostsett til å bli glad av og i <3

Det kommer hele tiden så utrolig mange fantastiske tilbakemeldinger på disse settene 🙂 <3

Bare trykk på bildet under så kommer du rett til facebooksiden min hvor det er mulig å få fatt i dem (bare å sende meg en melding der):

Håper du har hatt en fin dag og at du får sove godt når du hopper til køys 🙂

Nattinatt, pass opp for troll og krokkisser og drøm søtt <3

 

 

1 kommentar
    1. Det spirer og gror skjønner jeg. Kjærlighet er mye rart – bare se rundt deg. Du har familie, barn, et hjem og mange andre ting – det skapes det masse kjærlighet av. Grilling er bra og nesa mi traff mange grilldufter da jeg gikk en god tur forleden. Ikke langt fra her er det villastrøk og der er det masse griller og utstyr. Desto sterkere dufter jo bedre kokker er det der tenker jeg. Ny uke er her, stille før stormen er det nå. Det nyter jeg og har allerede tatt ukas første kaffekopp. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg