HURRA ! Jeg fixa biffen

Veldig snikende kommer angsten, nesten umerkelig til å begynne med.

Men den blir ikke umerkelig, den slår ut enhver fornuftig tanke og så låser den en og en dør

 

Torsdag29. juni

Nå sitter jeg her og er litt redd og spent for jeg skal gjøre noe jeg ikke trodde jeg noen gang kunne gjort.

Jeg skal kjøre herfra til Gjøvik, helt alene. Meg uten retningsans og alt.

Har skikkelig panikk for ring 3 i Oslo. Om jeg ikke vimser meg bort der, gjør nok ingen det..

 

 

Jeg har jo så lenge tenkt på hvor mye det begrenser meg

Det har liksom bare rullet på seg til en gedigen ball, så jeg bestemte meg, Jeg kjører!

Det resulterte i 2 dager med migrene og sprøyter og spying men jeg gir meg ikke, i morgen er dagen. Jeg gruegleder meg

Har pakka en trillebag og tar med dyna i tilfelle jeg kjører feil og havner i langtvekkistan.

 

Etterpå er det øving med superbandet In August og så en god natt søvn før jeg kjører ut i det blå, tralalalal tå 😀

Gutta ønska meg masse lykke til og så lurte de på om jeg kom meg hjem til konserten vår ute i august, tullekopper

Jeg ba dem begynne å lete etter meg om jeg ikke dukka opp til neste øving 🙂

 

30. juni

Sov 3 timer i natt, kjempespent.

Planla å kjøre i 11-12 tiden for å unngå rush men når man våkner halv fem, er det litt lenge å grue seg så jeg hoppa i det halv ti.

Hadde ikke holder til mobilen med google maps så laga en holder av et digert teiphylster.

Allerede ved postkassen sa hun dama på map’sen: make a U-turn. Jeg overhørte henne, kan jo ikke snu før man har starta.

Englebassene hadde sendt masse bilder og forklart og for det meste var det : hold til venstre

Det sa gitaristen også og Svenna andre gitaristen

Eneste her jeg måtte holde litt til høyre

Oppdaga at jeg har glemt dyna

Hvordan er det mulig å glemme kosedyra?! Well bestemte meg for å le høyt hver gang jeg ble redd mens jeg kjørte, så om du tilfeldigvis oppdaget noen som holdt på å le seg hjul gjennom hele Osloringene så var det meg! (det hjalp å le høyt)

De ringene i Oslo, ring1 og ring2 og ring3 er til å få hetta av, bare nevner det.

Venstre felt er bra å ligge i så lenge man ikke ligger helt til venstre, for det kan resultere i folk som er veldig glad i å tute

så vet du det 🙂 Jeg bare lo masse her 😀

Men jeg kom fram til sist! 😀 Fyttiskjiten jeg er glad at det fortjener feiring og så dro vi og trente

og spiste digg mat

og yoghurtfeireis:

 

I dag har englebassen bursdag, HURRA så etterpå blir det feiring men nå er det litt shopping med andre englebassen 🙂

 

Såååå glad jeg fixa biffen 😀

Synes du jeg er flink? (si:jaaa)

Har du noe du er redd for å gjøre?

 

 

CU må løpe <3

 

18 kommentarer
    1. Du der flink du, takla trafikken som ingen andre gjør. Kom hjem i dag etter en tur hos familie på Sørlandet. Neste gang blir det matpakke. Maten i kiosken på Sørlandsbanen er dyr, nesten 50 kr for en vanlig cola. Vi er på tog og ikke på taket på et hotell som har godt rykte blant franske kokker. Men kom hjem til lettmelk og kneipp på kjøkkenet. Er trøtt etter en lang dag, så mye skog og mange fine tjern fra toget. Men snart venter drømmeland her og satser på at jeg kan dra ditt der. Ha en fin kveld.

    2. Superduperflink 👏👏👏. Stadig redd for det ene og det andre jeg. Gjør det likevel, noen ganger må jeg bare trøste og ha en lang prat med en overaktiv amygdala først 😉.

    3. Ikke bare bare å kjøre bil inn og igjennom disse ringene, men du klarte det 👏. Jeg er redd for masse ting, men å kjøre bil i Oslo og andre steder er ikke en av dem. Forstår allikevel at mange er det. Kos deg masse og ha en fortsatt fin søndag, klems 🤗

    4. Ja det er dette med å “nesten” ødelegge seg i forkant…. men all gruinga og alt hva som kan gå galt… også når alt egentlig har gått bra… da letner det og man kan puste lettet ut og tenke at det er da bra irriterende å bruke all den energien på noe som gjekk så bra!!! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg