Her er den splitter nye Krusedullen:

Reklame | Lady August

Kjære dagbok

Hadde masse planer i dag men så ble det studiojobbing hele dagen, men jeg fikk opp bildet

på badet over vaskemaskinen, fint hva? (si:jaaa) :

Legger men litt kjærlighet i tøybrettinga, blir den såååå fin og best av alt det tar mindre tid fordi man behøver ikke dra ut alt av garderoben når man skal ha noe for når ting er brettet skikkelig ser man med en gang hva som er hvor

Et lite koksebilde på min badevegg <3 <3 <3

Jeg ble kjempefornøyd og så litt ekstra glad og det er bra for

Kruseduller skal skape glede <3 Og litt arbeidsgleder er ikke feil altså 🙂

Har akkurat fått den opp i nettbutikken nå (uten ramme, men den er standard størrelse og passer vanlige rammer så det er en smal sak.)

 

Bare gjett det kom bestillinger med en gang på denne, mange som skal ha over vaskemaskinen og etterhvert kommer det flere ettersom jeg tenkte lage en helt ny serie Kruseduller og disse er på helt hvitt litt tykt papir. Den nye serien handler om hverdagsgleder og det er kommet masse fine forslag til gleder, har du noen forslag?

Disse printene er unike for hver er tegnet litt på og signert så ingen er helt like.

 

Etter at jeg ryddet og organiserte badet har det vært så ryddig og fint og da passet det ekstra med en slik liten gladtegning som minner meg på å legge litt glede i hverdagsting <3

Du finner bildet her i vår nettbutikk: https://ladyaugustshop.com/collections/kruseduller/products/toyvask-krusedull

 

Har fått gjort sånn ca nix i huset i dag men det er så ryddig enkelte steder at jeg nesten ikke tror det selv:

 

Kom en ny gul genser i posten i dag, gjett jeg har plass til den etter den store garderoberyddinga eller:

Alt holder seg så mye mer ryddig etter at vi begynte å gå igjennom alle tingene vi har og kun beholde ting som gir glede.

 

Var planen å få i orden dette hjørnet i dag men såklart gikk ikke det,

har vært i studio og sunget hele dagen:

 

men med min flaks så løper ikke det hjørnet fra meg akkurat hahaha

Fikk dette bildet av en fornøyd froksotsetteier i dag. De er syke med forkjølelse og feber og stuff. Synes så synd på dem for vi har akkurat hatt det og det var nix gøy.

Masse masse god bedring og stor god sykeklæm til dere <3 <3 <3

Her er bildet jeg fikk på innboks:

Well well nå skal labbene høyt og så skal jeg få avgårde Kruseduller til alle som har bestilt

men det er først i morgen 🙂

 

CU og takk for besøket og velkommen igjen <3

 

3 kommentarer
    1. Det var et koselig tøyvask bilde 🙂 Så gøy det er bra respons på alt du lager.. <3 Såååå oversiktlig og fint i garderoben…
      Klem og fin helg til deg og dine <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg