Hei på dere

Kjære dagbok

Gitaristen mente jeg burde komme meg litt ut men det var ikke så lett når begge øyene

har bestemt seg for å være lekke som to tesiler.

Prøv å gå rundt på kjøpesenter når man trenger elektrisk vinduspusser på begge øya for å i det hele tatt se hvem som har forkjørsrett.

Bare jeg tenker på Loke blir det vannskade, men i dag (etter en lang sofadag i går) kom jeg meg opp og ut.

 

Til Ikea såklart. Gjelder å velge rett når man er på humørforbedeingstur.

Hvis ikke Ikea engang kan hjelpe litt på humøret er det ingenting som kan det er jeg nesten bombesikker på.

Gitaristens humør på Ikea er ikke likt mitt(mitt stiger, hans daler), men i dag ble det ny tidsrekord.

Tror vi var lengre inne på Ikea enn vi sto i kø ved kassa og jeg klarte å bruke ca 7000 gyldne fjelldollars

3 vogner smekkfulle. Ingen skal si at jeg ikke har fått dreisen der inne

 

Har fått handlet masse nyttige ting

For humøret handlet jeg sukkersmultiser, lussekatter, 1.2 kilo marsipanbrød(3 stykk) røstipoteter, kyllingboller, en stor pose skumnisser og masse annet rart.

For trivselen handlet jeg masse lys og duftlys, bokser for å rydde opp inni kjøleskapet (påleggskuff og slikt og til badet to dunker man kan plassere oppå hverandre og ha skittentøy i, så nå skal det bli system tilogmed i skittentøyet.

 

Englebassen fant sengetøy og så fant vi hvert vårt badehåndkle, knalle rødt som i julerødt

og så fant vi masse annet og ting til ladyaugustbutikken.

 

Kan bare si at humøret var stigende og så dro vi i kafeen for å spise juletallerken men såklart hadde de ikke begynt ennå med det så det ble kjøttboller istedet. Gikk greit.

 

Var midt i tygginga så drar englebassen frem mobilen og viser en snapp med den andre englebassen oppe i lufta i et FLY!

Bak spakene!

Jeg kødder ikke jeg satte nesten kjøttbollen på tvers i halsen.

Den største englebassen hadde bestemt seg for å begynne å fly fly! Man kan ikke bare gjøre sånt uten godkjenning hjemmefra i 3 eksemplarer og i alle fall ikke midt i kjøttbolletygginga, bare nevner det…

 

Men så kom jeg til å tenke på at jeg begynte selv på flylappen en gang i tiden, uten godkjenning hjemmefra….

men såklart sendte jeg ikke snap oppe fra lufta og hjem, kanskje mest fordi jeg ikke hadde mobiltelefon

Ikke når jeg hoppa i strikk fra 65 meter sendte jeg snap hjem

kanskje mest det også fordi jeg ikke hadde mobil… well well

 

Det fine er at Englebassene gjør det de kjenner de har lyst til og det som gjør dem glad 😀

På en måte tror jeg nok de er likere meg enn det jeg hadde trodd og så er det litt godt at de deler

gleden sin med meg, det kjennes så ekstra spesielt fint (bare ikke akkurat når kjøttbolle er halvveis på vei ned;))

 

Well, well Tror vi skal på julebakst til Gjøvik i slutten av måneden. Bake serinakaker og kakemenn, det blir nok kos <3

 

Nå skal jeg få orden i kjøleskapet og i skittentøyet

 

CU <3

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jammen meg godt vi ikke hadde mobiltlf før 😉 Slapp å snappe om alt. 🙂
      Men veldig kjekt å få snapper fra ungene, bare ikke mens man spiser kjøttboller kan du skjønne.
      Vet akkurat hva du mener for mine to har hoppa i fallskjerm, og dykka. Så greit å være litt forberedt 🙂
      Herlig innlegg fra deg igjen 🙂❤

    2. godt å komme seg ut ja,savnet vil være der men livet må gå videre :=) du får trøste deg med att han nå ikke har smerter eller lider .
      Det var litt av en handel du hadde i dag ja,der slår du meg skikkelig hi hi .
      Jeg har sagt til mine att dei ikke får lov å si noe til meg om dei bestemmer seg for slike stunt som sønnen din,jeg vil heller vite det etterpå når det har gått bra :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg