Hei igjen

Kjære dagbok

I dag har jeg ingenting å skrive og det er ikke ofte i følge noen.

Pleier alltid å ha noe å si men i dag har det ikke skjedd så mye, eller

vent nå litt.. snøbad etter frokost og det var digg, skikkelig refreshing

 

Etter det rydda jeg litt, tror jeg er den eneste som har rydda litt her i dag

(sa LITT, ikke skjitmye altså)

Etter det hoppa jeg i låtskriving og det var også gøy og så malte jeg litt og satt og lurte på ca en times tid hvem vi fikk 4 spisebrikker av i julegave. Det sto nemlig bare til familien og ikke fra, kanskje det var nissefar selv ettersom jeg ikke fant noen spisebrikker og manglet sånn ca 4 til jul 😀 Flaks. Fant ikke ut hvem det var fra i dag heller, men tusen, tusen takk om du leser dette og de var fra deg/dere <3

 

Og så spiste jeg masse skikkelig digg hjemmelagd Bounty, det må være den beste sjokoladen jeg har spist! mellomste englebassen som hadde lagd <3 Tror jeg må få fisket den oppskrifta i en fei for det minka faretruende fort.

 

Etter det, dro vi på kino og så Tunellen, skal love deg at jeg hadde nix lyst å kjøre tuneller etter den filmen der.

Filmen var bra men ikke så bra som bølgen men bra nok til at jeg kverka en bøtte baconcrisp uten at jeg merka det engang,

var bare plutselig helt tomt og det var litt dumt ettersom englebassen og jeg skulle dele den bøtta….

well well shit happens, dessuten er det viktig for englebasser å spise sunn mat, så egentlig gjorde jeg henne en tjeneste 🙂

Føler meg nesten litt snill nå 😀

 

Nå skal jeg google litt ettersom det er favoritthobbyen min nest etter å lese forskningsartikler og se youtubevideoer.

Tror jeg skal google gulsot og villsvin i dag ettersom jeg synes jeg har en nyanse mer gylden hud enn ellers på denne årstiden, pleier å ha en mer blågrå farge på denne tiden (mulig det er alle de gulrøttene som farger av altså) og villsvin siden jeg synes det er uhyre viktig å lære litt om dem siden man aldri vet om det dukker opp en eller 10. Villsvinbestanden har jo eksplodert i Norge og plutselig er de her også. Har jo rene dyrehagen utenfor døra så noen bjørn, tigre og villsvin ville jeg ikke blitt særlig overrasket over om de også dukket opp her.

 

Håper du har hatt en fin dag i dag <3

 

 

5 kommentarer
      1. Nix.Villsvin i Norge er fulle av trikiner, og får man dem i seg spiser de deg opp fra innsiden etter hva jeg har skjønt. Ha en nydelig dag du også søs. største klemmen <3

    1. Det var romjul det helt uten julebukker men med kino og snop. Tidene forandrer seg, Villsvin er det mest av i Kina fikk jeg vite av en nevø 2 dag jul. Han lager spørrekonkurranse hver jul og er dessuten lærer. Og alle lærere veit stort sett hvor det er flest villsvin. Artig at det er flere av dem i Norge. I Sverige har de jo Svinesund men det er er noe helt annet.
      Håper alt av pakker finner rett adresse. Når papir og alt er ryddet bort etter jula finner man kanskje noen til.
      Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg