Har skada meg

Hvis noen så mye som kommer med en liten rosekvast kommer jeg til å bli skikkelig muggen.

(ikke at jeg pleier få så mange akkurat men greit å nevne)

Gjett en gang hvem som skada seg på de tornene eller:

Det svir gammelerik. Synd jeg har slutta med leger for ellers måtte jeg garantert droppa innom en tur

og kanskje sydd, who knows liksom

Gikk ut i dag og starta med å kverne kvister. Fikk en haug med woodchips, elsker det ordet <3

Høres nesten ut som noe digg 😀

Fikk låne sko av gitaristen siden man må passe opp for orm og siden jeg ikke fant støvlene:

Tror de er størrelse 47 så jeg kunne fint snudd og gått inn uten at skoene hadde endret retning.

Det ble grisevarmt for en nordlending så jeg gikk inn og skiftet til shorts

Gjett en gang hvem som er den hviteste steika i hele Akershus eller:

Av en eller annen grunn blir man så skitten på tærne av å være ute og holde på i hagen.

Jeg sa det til gitaristen at han lå tynt an om det luktet tåfis av tottelankene mine når jeg skulle ta dem opp av de skoene i størrelse 47

 

Heldigvis gikk det bra, det er lov å ha flaks. Kjente jeg ble litt svett av å tenke på at jeg kunne fått

masse tåfis på syltelabbene

Etter en stund kom gitaristen ut for å hjelpe meg å sage ned kvister.

Jeg tuller ikke, men han hadde den største rørleggersprekken jeg har sett.

Hadde han midt i bildet på kameraet og så kom jeg til å tenke på at

siden vi har bestilt drivhus, kan det jo hende at husfreden blir litt forandret og det behøver ikke være så bra, selv om jeg ikke går å tenker på det så mye.

Well well, glemte å si at jeg podet trær i dag tidlig

Jeg podet pære på flere rognebærtrær og så plomme på kirsebærteet og fersken på plommetreet.

Ideen fikk jeg da jeg så denne videoen på YouTube, verdens vakreste tre med 40 forskjellige frukter på:

Eneste problemet er at podekvister skal helst taes i februar og så ligge i kjøleskapet til i mars/april før de

podes på et annet tre.

 

Tipper gitaristen får fatt i et kjøleskap til når han åpner døra i februar neste år og skal ha ut osten,

kommer til å være fullstappa med kvister hahaha

 

Well folkens, jeg har vært ute i hele dag og nå skal jeg ut igjen, vi skal nemlig grille burgere og

DET gleder jeg meg til.

 

Har du podet frukttrær?

What a happy little day <3

 

Tusen takk for besøket og velkommen igjen <3

 

3 kommentarer
    1. For en deilig dag 🙂 Jeg har også hatt en fin dag, selv om jeg bare har vært INNE og jobbet. Kan ikke ta med klasserommet ut 😮 Eller det kunne jeg vel faktisk. Kanskje jeg må prøve det en gang. Live fra Slottet f eks.. 😀

    2. Huff da, bruk hansker og verneutstyr. Regner med at dere har nok av plaster i huset. Det skal bli bra med drivhus hos dere. Da blir det liv, blomster og dufter. Godt med grillmat i disse tider. Nå blir det tannpuss og drømmeland her. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg