Har du sett en Ufo?

Kjære dagbok

 

I dag lagde vi spinatjuice til frokosten og etter det ble det kondisjonstrening i 45 sekunder og så styrketrening i 5 minutter,

følte meg så flink at jeg behøvde premie, noen sjokokuler såklart 🙂

 

De som tror at man må trene i timesvis for å få resultater tar feil, man trenger bare egentlig

5 minutter og 45 sekunder 2-3 ganger i uka, er så støl at jeg må nesten rope når jeg beveger meg.

 

Siden det er søndag og siden jeg er i drivet, heiv jeg meg rundt med de nye store bildene jeg jobber med 60×100 cm

Jeg bare elsker det <3

Begynner å nærme seg ferdig 😀

Har holdt på hele dagen nesten. Det tar mange dager å male et slikt maleri, men så blir man ekstra glade i dem <3

 

Well well kjøleskapet er rydda og sortert og vaska, nå venter jeg bare på slike bokser for å få det enda mer organisert

Ganske fornøyd så langt i alle fall

Til middag hadde vi rotgrønnsaker og chikenpops med salat, digg

Glemte nesten å si at englebassen (den største) var hjemmom en tur <3

Han driver jo på med å bli pilot så han hadde vært å fått tak i et skikkelig pilothøresett, jeg måtte prøve med en gang.

Så kom jeg plutselig på at jeg kan lage en blogg til

Pilotmamma.. og så kan jeg blogge fra alle steder i verden (siden det nok er en bivirkning av å være pilotmamma, at man bør være med litt rundt omring i hele verden. Uflaks at jeg ikke eier retningssans for det kommer til å bli litt av en blogging når jeg ikke aner hvor jeg er….Foresten kanskje du kan lese deg litt opp på geografi i mellomtiden og fortelle meg hvor jeg er og hvor jeg skal?

Det hadde vært fint 🙂

 

Kanskje den pilotmammabloggen ikke var en så god ide likevel …..

 

Well well I alle fall jeg liker å holde meg oppdatert og sykdommer interesserer meg litt over middels så jeg pleier lese

slike brosjyrer som er hos legen, pleier du?

  

Tror jeg har vondt i hver eneste celle i kroppen, kanskje jeg er blitt overtrent? Kan jo hende.

Gitaristen bare ler han, det er ikke mye å le av spør du meg.

 

Hva har du gjort i dag?

Tror jeg skal kjøre i gang en grytebrøddeig til i morgen tidlig nå og så er det beina høyt og se en film om ufoer på YouTube

og etter det kanskje male litt til <3

Har du sett en virkelig ufo?

 

For en nydelig fin dag <3

 

CU

6 kommentarer
      1. Bra, for jeg ble litt nervøs da jeg så en ufofilm 🙂 Ja gjett, blandet gulrot, spinat, broccoli, ananas, eple, appelsin og melon og klarte ikke smake smaken av spinat, heldigvis 😀 Tusen, tusen takk søs <3 Gooood kveld og fantastisk uke til deg, klæmmeflat <3 <3 <3

    1. Vitaminer satt på fin plass i kjøleskapet, trolig i alfabetisk rekkefølge. Ikke en ufo men i media er det masse fine skyer for tiden. Temperaturer, regn, is og mye vind skaper mye rart. Flotte bilder du skaper. Nå venter dagens gjøremål på meg. Ha en fin dag.

      1. Det er ikke vitaminer med probiotika, magebakterier 🙂 Ting er best i alfabetisk rekkefølge hahaha Takk, skal sjekke skyer i morgen for holder på med noen nye nå :)Tusen, tusen takk og god uke Helge 😀

    2. Jeg har ikke sett ufo i virkeligheten :_D

      Herlig innlegg – og nydelig bilde du maler!!!

      Gode ønsker for mandagen og den nye uka, til deg, og kleeeeeem sendes din vei

      1. Det var egentlig litt bra for jeg så en ufo-film og det så ikke særlig bra ut hahaha Tusen, tusen takk Mette <3 Blir så inspirert nå på denne tiden av året 🙂 Stooor god klæm og beste uka til deg og diger megaklæm på vei <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg