Gull for noen, søppel for andre

Ønsker går i oppfyllelse, det er helt sant!

Woodchips, jeg elsker woodchips, eller rettere sagt jeg elsker at plantene mine elsker woodchips <3 Jeg har ønska meg woodchips i hele vinter 🙂

Skulle egentlig ta meg en svømmetur oppi lasteplanet, slik Onkel Skrue gjør i pengebingen sin, men det gikk ikke etter planen..

 

Ja jeg kom ikke oppi, bakenden var for tung, og ikke kom jeg meg ned heller siden ene foten liksom skulle sette seg skikkelig fast. Måtte rope etter hjelp, og hjelpa kom og tok bilde mens jeg hang fast! Men du gjett en gang hvem som har et helt lastebillass med woodchips eller 😀  og ikke nok med det så er det vår!  Det blir ikke bedre enn det <3 For en fin helg det har vært 🙂

 

Har litt panikk siden jeg har så lyst å starte en haug med frø, men så venter jeg sånn at plantene ikke skal bli for store og må pottes om mange ganger.

Potta om en haug med fløyelsblomster i dag og så flytta jeg dem ut i drivhuset, for sikkerhetsskyld sådde jeg et ekstra brett med fløyelsblomst

Og så sådde jeg kålhoder, veldig spennende siden det er første gang jeg prøver meg på dem 🙂 De står i plugghbrett i drivhuset.

Denne uka kan det komme opp i 15-20 grader her, skikkelig vår 😀 Eneste er at det kjennes som jeg har influensa etter at pollenet kom. Helt fin når det regner og skikkelig guffen når det er finvær. Ganske irriterende.

 

Har du pollenallergi? Vet du noe som hjelper?

 

CU <3

 

7 kommentarer
    1. Herlig – det var en flott levering til deg <3 du fortsetter såinga – jeg stunder etter mer varme – at snøen skal forsvinne… 🙂 jeg har ikke pollenallergi, men vet at flere jeg kjenner har blitt hjulpet av refleksologi…..! 🙂 klem

      1. Ja helt supert 🙂 Det var hvitt på bakken i dag tidlig og nå er nesten alt vekk så nå er våren her og den kommer nok fort til deg også 🙂 Oh takk for tips, det må jeg sjekke ut <3 klæm

    2. Tenker det var en gitarist jeg som kom og knipset deg 😀 Ååå, nå har du det fint, med all woodchipsen din 🙂 Så gøy!! 🙂 Jeg må komme en tur i sommer og se på hagen. tenker den blir fin i år 🙂

      1. Jepp 🙂 Ja det må du, ennå ser den ikke ut, snøen fordufta i dag, bare en liten haug igjen men med denne varmen som er meldt er det snøfritt her snart 🙂 Gjett jeg skal plante med woodchips <3 <3 <3 klemme 😀

    3. Aldri vært plaget av pollen selv men veit. mange som er det. Bra med litt regn nå men nå vil flere med meg ha sol og varme. Slik tremasse kan man bruke til mye. Ha en fin dag.

    4. Ja den pollen altså… Godt med litt regn innimellom for å si det slik 🙂 Det er så spennende med alt som spirer og gror nå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg