Gravemaskin for søte jenter

Hei på dere

 

Nå er jeg i gang, har nemlig flyttet en gravemaskin hit og det trenger jeg

for å lage bra grunn til drivhuset, så i dag gikk jeg i gang med å lære:

å grave tidenes hull.

Gravemaskiner er sånn cirka litt mer vanskelig enn å rygge en bil med henger (noe jeg ikke kan)

men når det er sagt fikk jeg til å grave hull

(meg som graver og er veldig konsentrert)

Det var litt værre og grave hullet igjen, veldig mye verre men det gjør ikke noe, nå er det bare å

grave masse hull hvis jeg kjøper noen flere frukttrær, kan nemlig det nå 😀

 

Gitaristen gikk inn og det tyder på at han har tiltro, selv om han bare gikk inn for å fylle koppen med kaffe

og kom rett ut igjen.

Etter 10 minutter skjønte jeg ca 10 % og det er jo noe. Neste jeg skal finne ut er hvordan man gir full gass

og kommer seg litt rundt på tomta ettersom gitaristen ikke ville vise meg det.

Han var sikkert redd for at det kom til å se ut som et monster av en muldvarp hadde torpedert hele tomta

(noe som nok er en mulighet)

 

Well, well, jeg er fornøyd, har lært noe nytt i dag og i løpet av sommeren er jeg helt sikker proff gravemaskinfører 😀

 

Nå har jeg satt pizzadeig så det blir kos etterpå mens vi jakter på en galvanisert rist på finn.no for å sikte sand og stein fra hverandre og ser litt mer Lost på Viaplay.

 

Har du lært deg noe nytt i dag?

Er du en som hopper ut i nye utfordringer eller liker du best å la være?

 

CU og tusen takk for besøket <3 og velkommen igjen 🙂

6 kommentarer
    1. Du verden, skal det bli så stort drivhus. Men grunnmur må man ha uansett. Koster flesk når man skal leie en slik graver men når man tenker på hvor mye glede dere kan ha av drivhuset fremover så er prisen glemt. Du ser våken ut der du sitter og med påfyll av en kaffekopp eller tre vil resultatet bli bra. Nå ble det sol her i dag også. Skal ut en tur snart for nå har jeg tatt gulv både i stua og kjøkkenet. Ha en fin kveld.

      1. Tror det er sånn ca 16 kvadratmeter og det er litt mye å grave for hånd Så flink du er 🙂 Var det frost hos deg i natt også? Kos deg med dagen 🙂

      1. Jepp, lønner seg nok for det er masse som skal gjøres på tomta og så holder de seg godt i pris 🙂 Kan ikke skryte på meg at jeg er helt stødig med graving akkurat men jeg blir nok bedre etterhvert hahaha Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg