Gode ting tiltrekker hverandre

Det er et fact at om man fokuserer på gode ting så blir alt mye bedre og plutselig så begynner masse bra å hende.

Hei på dere foresten 🙂

Det er ikke sånn at livet er kun en dans på sjokokuler men vi velger selv hvor fokuset skal være.

Jeg velger det gode og så begynner masse bra å falle rett ned i fanget på meg 😀

 

Nå har det skjedd så mye digg at jeg ikke har ord nesten.

Alt jeg ønsker kommer liksom bare helt av seg selv, fallende ned rett foran snuta.

 

I går for eksempel så tenkte jeg at jeg skulle ønske jeg hadde masse woodchips og vipps kom en melding at jeg bare kunne ta med hengeren å hente!

Og så la jeg ut en kommentar at det kunne vært koselig med en kaffe og skravla med Kari og vipps sendte hun meg melding om jeg ville skravle og slurpe kaffe

Fine Kari, det er så utrolig kos å tilbringe litt kvalitetstid med henne <3

Kari og jeg har mange av de samme verdier og livssyn og så er hun en klok dame jeg liker ekstra godt <3

Vi driver og prøver ut flere av de samme tingene. Pusteteknikker og ph og slike ting så vi har en dullion ting å snakke om 🙂

Håper det ikke blir så lenge til neste kaffeslurping 🙂

 

Øving med gutta er i gang, første øvinga på 3 år. Holdt på å kose meg glugg ihjel. Snakk om flotte folk!

Å ha en ting man gjør sammen med en flott gjeng er gull <3

Kvelden skal brukes til å få fatt i alle tekstene og så blir det egenøving.

 

I dag har vi henta en henger til med woodchips, det blir så bra, men vi mangler enda mer så får sende en melding å høre om vi kan plukke opp litt til Og med min flaks så får vi sikkert det.

 

Tror du gode ting tiltrekker hverandre?

Det tror jeg 😀

 

CU og takk for besøket <3

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Tusen takk for trivelige timer i går. 🥰Var så avslappet og fornøyd i går kveld, at jeg kroet meg under dyna allerede kl 21.30. Har bestilt en av tingene du anbefalte. Nå kommer jeg til å få både “glatt tunge og olja glis”…😂

      1. Såååå koselig <3 Det må vi gjøre igjen 🙂 Ja det var tidlig, tror jeg kom meg i seng rundt midnatt Så spennende, tror du kommer til å bli veldig fornøyd <3 ja hahahaha

    2. Var akkurat innom Kari nå, og så at dere hadde møttes å kost dere over kaffekoppen. Litt pysete jeg når det gjelder å strekke ut en hånd å treffe mennesker jeg “nesten” kjenner, må jobbe litt med det 🤔 Du skal ikke se bort fra at gode ting tiltrekkes, og kanskje også om man har en positiv innstilling. Ha en fantastisk søndag, klem 🤗

      1. Hei Vera <3 Ja det er så koselig og bare ha nix ting på agendaen foruten å slurpe litt kaffe og skravle litt 🙂 Man trenger ikke være pysete på slike ting for det er bare kos så det er bare å hoppe i en god kopp kaffe og litt sluddring 😀 Jeg tror du har rett, jeg ser i alle fall at det virker 😀 Tusen takk og ha en super søndag <3 godklæmme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg